×

همراهی بازاریان جوانرود در اجرای محدودیت‌ها قابل تقدیر است

  • کد نوشته: 15647
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۲
  • 262 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود گفت: همراهی مردم به ویژه اصناف و بازاریان این شهرستان در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی که از روز گذشته آغاز شده قابل تقدیر است و در برابر بزرگواری این مردم سرتعظیم فرود می‌آوریم.
    همراهی بازاریان جوانرود در اجرای محدودیت‌ها قابل تقدیر است
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان به نقل از ایرنا، رستگار یوسفی روز یکشنبه در ستاد کرونای جوانرود با بیان اینکه با وجود فشارهای اقتصادی، مردم در اجرای طرح جامع هوشمند و اعمال محدودیت ها سنگ تمام گذاشتند و همراهی خوبی داشته اند، افزود: امیدوارم با این همراهی شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا و کاهش محدودیت ها در این شهرستان باشیم.

    وی اظهارداشت: دستگاهای اجرایی همچون دادگستری، انتظامی، شهرداری، بهداشت، بخشداری‌ها و دهیاری ها نیز به طور ویژه بر اجرای محدودیت ها دراین شهرستان نظارت دارند تا در صورت مشاهده هرگونه برگزاری آیین های تجمعی مانند عروسی و عزا با بانیان برپایی چنین مجالسی برخورد کنند.

    یوسفی یادآورشد: تیم بازرسی نیز به طور مستمر بر بازار و اصناف و اماکن عمومی نظارت دارد.

    مدیر شبکه یهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز گفت: خوشبختانه همکاری و همراهی مردم و پای کار بودن مسوولان موجب رضایتمندی شده است که باید از آنان قدردانی کرد.

    دکتر مولود حسینی با بیان اینکه اعمال محدودیت ها با هدف حفظ سلامت مردم و کنترل هرچه بیشتر ویروس کرونا اجرا می شود، خواستار ساماندهی آرامستان ها، دستفروشان، تعطیلی قلیان سراها و پرهیز از برگزاری آیین های عزا و عروسی شد.

    وی اظهارداشت: در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند هشت قلیان سرا و چندین مغازه پلمب شد.

    رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر جوانرود هم از معاف شدن اجاره بهای اماکن، غرفه ها و پاساژهای تحت مالکیت شهرداری خبرداد و گفت: اجاره نشینان دراجرای طرح جامع مدیریت هوشند و محدودیت های جدید کرونایی به مدت ۲ ماه از پرداخت اجاره بها معاف می شوند.

    صیداحمد امیری افزود: در اجرای مرحله اول محدودیت ها نیز مستاجران در اماکن، غرفه ها و پاساژهای تحت مالکیت شهرداری به مدت یک ماه معاف بودند.

    وی به ضرورت افزایش تعداد داروخانه های شبانه روزی در شهر جوانرود تاکید کرد و گفت: باتوجه به قرارگرفتن این شهرستان در مسیر شهرستان های اورامانات و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران این شهرستان ها، افزایش تعداد داروخانه ها در جوانرود ضروری است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *