×

هنرمندان پاوه در بانه وره هنرنمایی کردند

  • کد نوشته: 23137
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۸
  • 306 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه و با همکاری شهرداری بانه وره، اردوی هنری هنرمندان این اداره به شهر بانه‌وره انجام شد.
    هنرمندان پاوه در بانه وره هنرنمایی کردند
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه گفت: در راستای طرح آسیب های اجتماعی، هنرمندان رشته های تئاتر و موسیقی به شهر بانه وره اعزام و به هنرنمایی پرداختند و این برنامه متشکل از اجرای نمایش طنز “سایه های شب” و اجرای مولودی خوانی بود.

    آرتان فتح الهی افزود: شهر مرزی بانه‌وره شب یکشنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۲۲ شاهد اجرای زنده تئاتر بود. کودکان و نوجوانان این شهر کوچک مرزی از این اجراها و عواملشان در سالنی که با هزینه خیرین ساخته شده بود و هرچند دارای سن و آکوستیک نبود اما به گرمی و مهربانی هنرمندان پاوه را مورد استقبال قرار داده و در این مکان لحظات شاد و مفرحی را با آنها به سر بردند و با خاطره ای خوش به خانه هایشان برگشتند.

    وی خاطرنشان کرد: این اجراها و سایر برنامه هایی که در آینده به امید خدا در مناطق مرزی و محروم اجرا خواهد شد،  بسیاری از علاقمندان را جذب دنیای هنر کرده و مسبب جلوگیری از بسیاری از بلاها و آفتهای اجتماعی خواهد شد.

    فتح الهی در پایان از مردم فهیم و فرهیخته بانه وره و شهردار شایسته آقای امید محمدی و شورای گرامی شهر که با همکاریشان، گروههای هنری را مورد استقبال قرار دادند تشکر و قدردانی و همچنین از شهریار انصاری و صهیب بهرامی و هنرمندان همراه به خاطر اجرای زیبایشان تشکر و تقدیر به عمل آورد.

    این مراسم با حضور گسترده مردم شهر بانه وره برگزار شد. /

    انتهای پیام

    خبرنگار: لقمان رستمی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *