×

سرپرست فرمانداری پاوه:
واکسن نزده‌ها از دریافت خدمات محروم می‌شوند

  • کد نوشته: 18768
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۷
  • 273 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه گفت: از هفته آینده کنترل و نظارت بر چگونگی واکسیناسیون در ادارات شهرستان را با جدیت و اهتمام بیشتری پیگیری خواهیم کرد و با افرادی که از تزریق واکسن اجتناب کنند برخورد شده و از دریافت خدمات محروم می‌شوند.
    واکسن نزده‌ها از دریافت خدمات محروم می‌شوند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، جلیل بالایی روز پنجشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان افزود: تعداد بسیار اندکی از کارمندان ادارات و کارکنان مراکز آموزشی از زدن واکسن خودداری کرده‌اند که امیدواریم این افراد در کوتاهترین زمان ممکن در این خصوص اقدام کنند ضمن اینکه مدیران هم برای انجام واکسیناسیون، کارکنان خود را قانع کنند.

    وی اظهار کرد: هفته آینده مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط لازم بازگشایی خواهند شد لذا ضروری است که مدیران مدارس و خانواده‌ها، دانش آموزان را به فاصله گذاری و استفاده مستمر از ماسک در زمان حضور در مدرسه و کلاس درس ترغیب کنند.

    سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه بازگشایی مدارس هنوز قطعی و ۱۰۰ درصد نیست و تا رسیدن به این مرحله فاصله زیادی داریم، یادآور شد: برخی از مدارس کنترل خوبی بر وضعیت دارند اما تعداد اندکی، شرایط خوبی ندارند و ضرورت دارد مرکز بهداشت توان خود را برای کنترل پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن مضاعف کند.

    بالایی تاکید کرد: گروه‌های مختلفی در دوران شیوع کرونا دست بدست هم دادند تا به مردم و همنوعان گرفتار ناشی از کرونا و تبعات آن، کمک و یاری رسانند که این افراد و گروه‌ها باید شناسایی و از آنها تقدیر شود.

    وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مجموعه بهداشت و درمان پاوه در مقابله با کرونا گفت: باید بیشتر مراقبت کرد تا دوباره وارد پیک‌های جدید ویروس کرونا نشویم و از عادی انگاری بویژه از سوی اصناف خودداری شود.

    مسئول مرکز بهداشت شبکه بهداشت و درمان پاوه نیز در این نشست گفت: بیش از ۹۲ درصد دانش آموزان شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

    حشمت کریمی با بیان اینکه  کارمندان ادارات و معلمینی که هنوز واکسن نزده‌اند در روزهای آینده با محدودیت جدی و مقررات تنبیهی و محرومیت از خدمات مواجه خواهند شد، افزود: شناسایی کارمندان ادارات و کارکنان مراکز بهداشتی از طریق سامانه مربوطه و در مراکز استان انجام شده و اسامی کسانی که واکسن نزده‌اند از طریق ادارات کل به ادارات شهرستان‌ها اعلام می‌شود.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *