×

ماموستا ملااحمد شیخی:
وحدت مذاهب و اقوام با از بین رفتن امنیت دستخوش نابسامانی می‌شود

  • کد نوشته: 23385
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۶
  • 299 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با از بین رفتن امنیت بی‌شک وحدت مذاهب، اقوام و فرهنگ‌ها در داخل کشور دستخوش نابسامانی می‌شود بنابراین باید در مقابل هر توطئه و دسیسه‌ای هوشیار و با بصیرت عمل کنیم.
    وحدت مذاهب و اقوام با از بین رفتن امنیت دستخوش نابسامانی می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان، ماموستا ملااحمد شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امنیت ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین نعمت برای هر جامعه‌ای می‌باشد.

    امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: بنابراین همه در راستای حفظ امنیت جامعه خویش به نوعی مسئول هستیم و وظیفه داریم پاسدار آن باشیم.

    وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: با این وجود دشمن عکس آن را عمل می‌کند و همواره تلاش دارد که امنیت را در کشور دستخوش تلاطم و دسیسه‌های خود نماید.

    ماموستا شیخی افزود: با از بین رفتن امنیت بی‌شک وحدت مذاهب، اقوام و فرهنگ‌ها در داخل کشور دستخوش نابسامانی می‌شود بنابراین باید در مقابل هر توطئه و دسیسه‌ای هوشیار و با بصیرت عمل کنیم.

    این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان هرگز دوستدار و غم‌خوار ملت ایران نبوده و نیستند، گفت: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این نظام و ملت کینه و دشمنی خود را در عمل آغاز کردند و امروز این دشمنی را به نهایت رسانده‌اند لذا هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند به آنها اعتماد کند زیرا آنها در عمل چهره پلید و شیطانی خود را نشان داده‌اند.

    وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه وحدت عامل اصلی و نقطه قوت ملت ایران در برابر دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز بوده است، اظهار کرد: وحدت مذهبی و فرهنگی در کشور نقطه قوت ملت ایران در برابر توطئه‌های سخت و نرم دشمنان بوده و هست بنابراین دشمن امروز دو حوزه وحدت و امنیت داخلی ما را هدف قرار داده است لذا کسانی که از روی بی‌بصیرتی و یا خدایی ناکرده از روی شیطنت به دنبال ضربه زدن به این دو حوزه هستند عوامل دشمن محسوب می‌شوند و باید از آنان به شدت دوری نمود.

    منبع: تقریب

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *