×

پرداخت ماهیانه ۲.۸ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان پاوه‌

  • کد نوشته: 22313
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۶
  • 139 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه از پرداخت ماهیانه ۲.۸ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان پاوه‌ خبر داد.
    پرداخت ماهیانه ۲.۸ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان پاوه‌
  • به گزارش آوای باینگان، حسن شیخ الملوک در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح اقدامات کمیته امداد شهرستان پاوه پرداخت و اظهار کرد: طی سال جاری تعداد ۴۸۰ مورد وام اشتغالزایی با مبلغ ۴۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان به مددجویان این نهاد در پاوه پرداخت شده است.

    وی افزود: تعدادی از این وام‌ها صرفاً نه برای اشتغالزایی جدید بلکه با توجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم برای رفع مشکلات و جلوگیری از ورشکستگی به افراد تعلق گرفته است.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه با اشاره به توزیع تعداد ۳۶ دستگاه آب گرمکن، ۳۸ عدد کولر آبی و ۱۰ عدد یخچال بین نیازمندان طی سال جاری، خاطرنشان کرد: امسال همچنین تعداد ۱۳۰ بخاری در مناطق مرزی و با اولویت مناطقی که تازه گازکشی شده، توزیع شده است.

    شیخ الملوک ادامه داد: ۶۷ نوعروس جهیزیه خود را شامل یخچال فریزر، لباسشویی، تلویزیون ال. سی. دی، گاز پنج شعله و جارو برقی دریافت کرده و ۹ دختر دم‌بخت نیز که تاریخ ازدواج آنها نزدیک است شناسایی و تا قبل از سال نو جهیزیه آنها نیز تقدیم می‌شود.

    وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۱ نفر دانشجو تحت تکفل کمیته امداد شهرستان پاوه است، افزود: این نهاد حمایتی شهریه آنها را در مقطع کاردانی به میزان یک میلیون، کارشناسی یک میلیون و ۲۰۰ هزار، کارشناسی ارشد یک میلیون و ۷۵۰ هزار و دکترا نیز سه میلیون تومان نیز پرداخت می‌کند.

    شیخ الملوک تعداد دانش‌آموزان مددجو زیر پوشش این نهاد در شهرستان پاوه را یک هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: طی سال تحصیلی جاری ۲۳۱ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی بین آنها توزیع شده است.

    به گفته وی، تعداد ۳۰۰ نفر نیز در کانون فرهنگی آموزش کمیته امداد در حال یادگیری علوم مختلف و گذارندن اوقات فراغت خود هستند که تقریباً ۷۰ میلیون تومان برای آنها هزینه شده است.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه با بیان اینکه محدود تحت پوشش از روستای شمشیر آغاز و تا روستای هانی‌گرمله است، گفت: ماهیانه ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان کمک معیشت به حساب مددجویان زیرپوشش در این شهرستان واریز می‌شود.

    منبع: مهر
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *