×

پروژه گازرسانی به شهر مرزی نودشه به بهره برداری رسید

  • کد نوشته: 15126
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۷
  • 1360 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: استاندار کرمانشاه برای افتتاح گازرسانی به شهر مرزی نودشه و روستاهای هدف با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر نفت راهی شهرستان پاوه شد.
    پروژه گازرسانی به شهر مرزی نودشه به بهره برداری رسید
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند برای افتتاح گازرسانی به شهر مرزی نودشه و روستاهای هدف با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر نفت راهی شهرستان پاوه شد.

    پروژه گازرسانی به شهر نودشه با حضور وزیر نفت به صورت ویدئو کنفرانس و استاندار کرمانشاه، امام جمعه و فرماندار پاوه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز استان، امام جمعه نودشه، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسوولین ارشد وزارت نفت، استان و شهرستانهای اورامانات امروز به بهره برداری رسید.

    برای اجرای این طرح ۷۱۰ میلیارد اعتبار هزینه شده و یک هزار و ۲۲۹ خانوار شهری نودشه و ۳ هزار و ۶۲ خانواده روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

    برای گازرسانی به شهر نودشه ۱۳ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری در بخش شهری و ۳۳ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری برای خط تغذیه انجام و یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS) نیز اجرا شد.

    استاندار کرمانشاه در ادامه سفر یکروزه به اورامانات از مدارس شهر نودشه و وضعیت بازگشایی مدارس و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کرد.

     بازوند در گفت و گو با دانش آموزان ضمن تأکید بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی در مدارس به فراهم شدن امکان استفاده از شبکه های شاد و تلویزیونی برای بهره مندی از برنامه های آموزشی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نقش نظارتی خانواده بر فعالیت آموزش و‌پرورش در کلیه مناطق جدی است و اطمینان خاطر، اعتماد والدین و سلامت دانش آموزان برای ما اولویت دارد.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “پروژه گازرسانی به شهر مرزی نودشه به بهره برداری رسید”

    1. اهل نودشه گفت:

      هرچند خیلی طول کشید ولی باز سپاسگذاریم برای این خدمت خوب

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *