×

پل جدید میانگذر شهر باینگان احداث می‌شود

  • کد نوشته: 17960
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۷
  • 1332 بازدید
  • ۲ دیدگاه
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه از تخصیص اعتبار برای پل جدید جاده میانگذر شهر باینگان خبر داد.
    پل جدید میانگذر شهر باینگان احداث می‌شود
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای باینگان، جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه بعد از ظهر جمعه که به همراه هادی زامیاد بخشدار باینگان، بنا به درخواست باغداران به روستای تین سفر کرده بود پس از بررسی وضعیت باغات و ضرورت پمپاژ آب از چشمه های فرودست و تماس با مدیر جهاد کشاورزی مقرر شد اعتبار لازم برای تامین برق به منظور آبرسانی به باغات تخصیص و در جلسه کمیته برنامه ریزی مطرح و مصوب گردد.

    بالای در این خصوص افزود: در مسیر بازگشت به همراه شورای اسلامی شهر باینگان از جاده میانگذر این شهر بازدید و پس از تماس تلفنی با دکتر لهونی و درخواست از ایشان مقرر شد اعتبار احداث این پل از محل اعتبارات شهرداری و مشارکت مردم اجرا و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان توسط دکتر لهونی و ۵۰۰ میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی به تکمیل و اجرای طرح تخصیص یابد.

    بالایی از افزایش دبی آب یکی از چشمه های تامین شهر بانه وره پس از بهسازی توسط کارشناسان آبفا خبر داد و افزود امیدواریم این افزایش همراه با کاهش مصرف در فصل پاییز بخش محدودی از مشکلات مردم را کاهش و انشالله چاه گمانه نتیجه بخش و مشکل در آینده مرتفع گردد.

    لازم به ذکر است از محل اعتبارات در اختیار جناب دکتر لهونی یک میلیارد تومان به حفر چاه گمانه در بانه و ره در اختیار آبفا قرار گرفته است.

    بالایی همچنین از روستای سریاس بازدید و از نزدیک مشکلات تامین آب و روشنایی معابر را ملاحظه و دستور پیگیری لازم را صادر کرد./

    انتهای پیام

    خبرنگار: ذکریا رستمی

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “پل جدید میانگذر شهر باینگان احداث می‌شود”

    1. اهل باینگان گفت:

      با سلام
      بسیار اقدام خوبی صورت گرفته و امیدوارم که عملی شود
      همچنین از پیگیری های شورای شهر سپاسگزاریم

    2. همشهری گفت:

      با سلام
      امیدوارم که این وعده ها عملی شود و قطعا به فال نیک میگیریم
      ساخت این پل برای این شهر بسیار حائز اهمیت است
      باتشکر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *