×

پیگیر بازگشایی مرز “سازان” هستیم

  • کد نوشته: 23023
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۷
  • 232 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: استاندار کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز شوشمی برای تردد مسافر، گفت: گام به گام امکانات و ارائه خدمات در این مرز را بیشتر خواهیم کرد.
    پیگیر بازگشایی مرز “سازان” هستیم
  • به گزارش آوای باینگان، محمدطیب صحرایی، روز ششم تیر ماه در آیین گشایش مرز شوشمی برای تردد مسافر، این کار را اقدامی سازنده دانست که خیرات و برکات آن متوجه مردم هر دو منطقه ایران و عراق خواهد بود.

    استاندار کرمانشاه برکت اول این بازگشایی را پررنگ شدن دوستی و تعاملات اجتماعی بین دو طرف اعلام و خاطرنشان کرد: مردم دو منطقه قرابت و خویشاوندی دارند، اما سال‌ها بدخواهان مانع رفت و آمد دو طرف شدند و اکنون با پیوستن داعش و صدام به زباله‌دان تاریخ دوباره تعاملات از سر گرفته شد.

    صحرایی اظهار کرد: اکنون به برکت جمهوری اسلامی ایران آرامش و امنیت به عنوان بهترین نعمت برای مردم این منطقه برقرار شده است.

    وی گشایشات اقتصادی، گردشگری و تجاری را نیز از دیگر مزایای بازگشایی مرز شوشمی برای تردد مسافر عنوان و اظهار کرد: امیدواریم مردم ایران و عراق از برکات این بازگشایی بهره‌مند شوند.

    استاندار کرمانشاه از سازه‌ای که اکنون برای پایانه مرز شوشمی تدارک دیده شده نیز یاد کرد که به صورت موقت و جهادی ظرف مدت یک ماه فراهم شد و گفت: در گام دوم بنا داریم به زودی سازه‌های دائمی را برای بلندمدت ایجاد کنیم.

    صحرایی تاکید کرد: گام به گام امکانات و ارائه خدمات در این مرز را افزایش خواهیم داد.

    وی ساعت کنونی فعالیت مرز شوشمی را ساعت اداری اعلام کرد که به تناسب افزایش فعالیت مرز، ساعت کاری آن نیز افزایش خواهد یافت.

    استاندار کرمانشاه همچنین از پیگیری برای بازگشایی مرز «سازان» در بخش باینگان نیز، بین کرمانشاه و طرف عراقی خبر داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *