×

کاهش ۶۱ درصدی تردد در محورهای پاوه/ کرونا صنعت گردشگری را متضرر کرده است

  • کد نوشته: 14233
  • ۱۳۹۹-۰۱-۰۴
  • 371 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان پاوه گفت: بنا بر آمار اعلام شده از سوی مدیربت راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهد کاهش تردد ۶۱درصدی در محورهای مواصلاتی پاوه در اولین روزهای نوروز نسبت به سال گذشته در شهرستان هستیم.
    کاهش ۶۱ درصدی تردد در محورهای پاوه/ کرونا صنعت گردشگری را متضرر کرده است
  • به گزارش آوای باینگان «هادی شریفی» در گفت وگو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: شهرستان پاوه در همه ایام سال مسافران بسیاری از سراسر نقاط کشور و استان دارد و به ویژه پیک این مسافران در نوروز به نهایت خود می رسید.

    رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی شهرستان پاوه تاکید کرد: با این وجود بیماری کرونا و شیوع آن در کشور به صورت محسوسی صنعت گردشگری در کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است و در حال حاضر بسیاری از فعالان این زمینه متضرر شده اند.

    شریفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنا بر آمار اعلام شده از سوی مدیربت راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان شاهد کاهش تردد ۶۱درصدی درمحورهای مواصلاتی پاوه در اولین روزهای نوروز نسبت به سال گذشته در شهرستان هستیم.

    این مقام مسئول ادامه داد: این آمار به دست آمده بر اساس پلاک شماری دوربین های کنترل ترافیک محور روانسر به پاوه انجام گرفته است.

    رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی پاوه تاکید کرد: لذا بنا بر دستورالعمل های موجود تمامی اماکن گردسگری و اقامتی پاوه تعطیل بوده و هیچ گونه پذیرش مسافری در شهرستان نداریم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *