×

کشف ٣٠ قبضه اسلحه کلت کمری از قاچاقچیان در پاوه

  • کد نوشته: 25830
  • ۱۴۰۲-۱۱-۳۰
  • 170 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: دادستان پاوه گفت : بامداد امروز و با اشراف دقیق اطلاعاتی و طی یک عملیات موفق توسط سربازان گمنام اداره اطلاعات شهرستان پاوه، تعداد ٣٠ قبضه اسلحه کلت کمری از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
    کشف ٣٠ قبضه اسلحه کلت کمری از قاچاقچیان در پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، نوید صحرایی، دادستان پاوه گفت : بامداد امروز و با اشراف دقیق اطلاعاتی و طی یک عملیات موفق توسط سربازان گمنام اداره اطلاعات شهرستان پاوه، تعداد ٣٠ قبضه اسلحه کلت کمری از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

    وی، از دستگیری سه نفر در این خصوص خبر داد و گفت: به تمامی قاچاقچیان اسلحه و مهمات که در پی ایجاد ناامنی هستند، هشدار می‌دهیم که مجازات‌های قاطع و بازدارنده و حبس‌های طویل‌المدت در انتظار آنان است و یقین داشته باشند که هیچ مکان امنی برای آنان وجود ندارد و قطعا در چنگال قانون و عدالت گرفتار خواهند شد.

    دادستان پاوه اشاره‌ای به دستگیری ۵ نفر از اشخاص موسوم به بلاگر که در نرم‌افزار غیرمجاز و مسدود شده اینستاگرام با انتشار تصاویر مبتذل از خود موجب ترویج و اباحه‌گری غیراخلاقی شدند، داشت و گفت: پرونده در این رابطه تشکیل و در راستای صدور حکم مقتضی به دادگاه کیفری دو شهرستان پاوه ارسال شده است.

    وی متذکر شد: به هیچ عنوان اجاز نخواهیم داد که عده‌ای اندک، با اقدامات غیراخلاقی خود فضای مجازی را برای خانواده‌ها و جوانان مسموم و ناامن کرده و چهره‌ای مبتذل و سخیف از فرهنگ غنی و اصیل قوم کرد و مردم شریف و دین‌دار شهرستان پاوه به نمایش بگذارند .

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *