×

کلیات لایحه تجارت مرزنشینان در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

  • کد نوشته: 22775
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
  • 232 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
    کلیات لایحه تجارت مرزنشینان در کمیسیون اقتصادی تصویب شد
  • به گزارش آوای باینگان، آرش زره تن لهونی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از تصویب کلیات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.

    وی افزود: پیرو تصویب کلیات این لایحه مقرر شد ظرف دو هفته کمیته‌ای تشکیل شده تا روی جزئیات این لایحه کار کارشناسی انجام شود. پس از کار کارشناسی صورت گرفته، نتایج بررسی جزییات لایحه فوق به کمیسیون اقتصادی ارائه شده تا این کمیسیون مواد آن را تصویب و لایحه مذکور  را جهت بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع دهد.

    زره تن لهونی ادامه داد: در جریان بررسی این لایحه در کمیسیون اقتصادی، نمایندگانی از وزارتخانه هایی نظیر اقتصاد، کشور و صمت و دستگاه های همچون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  و گمرک حضور داشتند.

    این نماینده مجلس با اشاره به اهداف لایحه مذکور بیان کرد: این لایحه به دنبال تقویت معیشت مرزنشینان است.

    وی ادامه داد: بنده در این جلسه به بیان مشکلات مناطق مرزی پرداختم، البته به مدت دو سال در زمینه تدوین لایحه مذکور در تعامل با دولت بودیم تا یک اقدام مشترکی در این راستا صورت پذیرد./

    منبع: خانه ملت

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *