×

کمربندی پاوه وعده شیرین نماینده، همچنان بی نتیجه!!

  • کد نوشته: 21791
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۰
  • 385 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: کنارگذر پاوه عنوان پروژه ای است که در سال ۱۳۷۴ کارهای مطالعاتی اش آغاز شده است و هم اکنون در سال ۱۴۰۱ همچنان راکد و از اجرای آن خبری نیست.
    کمربندی پاوه وعده شیرین نماینده، همچنان بی نتیجه!!
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از سلام پاوه، حل گره کور ترافیک پاوه و تردد خودروهای سنگین به مرز شوشمی سالها است یکی از مطالبات اساسی مردم شهرستان پاوه می باشد. مطالبه ای که عملیات مطالعاتی آن بیش از دو دهه است انجام شده است و در سال‌های ۹۴ و ۹۶ این مطالعات به روز شد اما هرگز این کنار گذر وارد فاز اجرایی نشد.

    تلاشهای نمایندگان ادوار گذشته مجلس و حتی جذب اعتبارات ۵۰ میلیارد تومانی برای کارهای تکمیلی مطالعاتی در دوره نماینده دور دهم مجلس در اورامانات بجز ایجاد امید و آرزو برای مردم هیچگاه منجر به اقدام عملی نشد.

    یکی از وعده های شیرین دکتر آرش لهونی نماینده محترم اورامانات بی شک ساخت کنارگذر پاوه که می‌تواند گره کور ترافیک شهری پاوه را حل کند می باشد.

    وعده ای که حتی به مرحله اجرای ۲ الی ۳ ساعته آن با یک اقدام پوپولیستی همراه بود و در زمان مهندس بازوند استاندار سابق (که روزهای پایانی فعالیتش را در استان سپری میکرد) و جمع آوری نمایشی ماشین آلات راهداری استان و فعالیت یکی دو ساعته در مسیر این پروژه امیدواری بسیاری را در دل مردم بوجود آورد که این پروژه سرانجام به نتیجه می‌رسد.

    آرش زره تن لهونی یک روز قبل از این عملیات به ظاهر اجرایی در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ در تماس تلفنی با پایگاه خبری سلام پاوه از اجرای پروژه کنار گذر و کلنگ زنی آن طی روزهای آتی خبر داد و گفت؛ این پروژه بر اساس مطالبه مردم شهر پاوه با حضور استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام خواهد شد. وی افزود؛ اعتبارات فاز اول این مطالبه مهم و برحق شهروندان پاوه با پیگیری های گسترده از صفر تا صد آن الحمدالله با رایزنی فراوان محقق شده است .نماینده مردم پاوه ، جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی گفت : فاز اول کنارگذر شهر پاوه به طول ۷ کیلومتر از محل سه راهی شمشیر فردا آغاز می شود.

    سپس در روز ۱۱ شهریور نماینده اورامانات با حضور استاندار و مدیرکل وقت راهداری استان عملیات اجرایی فاز اول این پروژه را کلنگ زدند و چنان بازتابی داده شد که انگار در حداقل ترین روزهای ممکن پروژه به بهره برداری میرسد، اما این مانور فقط یکی دو ساعت ادامه داشت .

    هرچند زره تن لهونی به جد پیگیر این مهم است و تلاشهایی را هم در ادامه صورت داد اما اجرا و بهره برداری این پروژه همچنان در هاله ای از ابهام است و بنظر میرسد عظمی جدی برای انجام آن دیده نمیشود. البته مسائل اجتماعی پروژه نیز بهتر بود قبل از کلنگ زنی نمایشی آن حل و فصل میشد تا اینچنین مردم این دیار دلسرد از این مطالبه شیرین نمی شدند.

    هرچند تلاشهای دکتر لهونی و نیت خوبش را برای اجرای این پروژه قابل تقدیر است اما متاسفانه ایشان هم بنظر با گرفتار شدن در جریان مشاورانی غیر دلسوز برای منطقه نتوانسته است رضایت موکلان خود را بدست بیاورد.

    وعده راه اندازی کنار گذر برای پاوه و پوشش گسترده خبری مبنی بر راه اندازی کارخانه پتروشیمی در روانسر و بحثهای دیگر همه و همه حکایت از به نتیجه نرسیدن این وعده های شیرین دارد.

    می‌طلبد در این مدت پایانی کار دوران نمایندگی دکتر لهونی با عزمی جدی پیگیر اجرای پروژه کنارگذر شوند که ان شاءالله این یک پروژه مهم را به عنوان ارمغانی طلایی از دوران نمایندگی اش برای مردم پاوه بجا بگذارد.

    لازم به ذکر است این مطلب به درخواست کاربران پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه نگارش شده است و ان شاء الله با واکنش مثبت دکتر لهونی در انجام آن روبرو شود.

    منبع: سلام پاوه
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *