×

کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در جوانرود برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 20334
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۳
  • 138 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود گفت: برای نخستین بار کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در منطقه اورامانات به میزبانی شهرستان جوانرود همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
    کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در جوانرود برگزار می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، دکتر «مصطفی جوانرودی» روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد که در فرمانداری جوانرود برگزار شد، افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روزهای ۲۸، ۲۹ و۳۰ اردیبهشت (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) با حضور۶۶۳ داوطلب خواهر و برادر در محل دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود برگزار می شود.

    وی لزوم حضور ماموران پلیس راهورراس ساعت ۷ صبح قبل از شروع امتحان باتوجه به شرایط کوچه دانشجو جهت کنترل را ضروری دانست و اظهار داشت: همراهی و حضور به موقع سایر دستگاه‌های خدمات رسان خالی از لطف نیست.

    رییس دانشگاه پیام نور جوانرود بر ضرورت استفاده از ماسک تاکید کرد و یادآور شد: در راستای اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامتی خود و سایر داوطلبین حتما همراه داشتن ماسک ضروری است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جوانرود نیز گفت: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری همه ادارات و دستگاه های اجرایی با سعی و تلاش خود باید زمینه را برای هرچه بهتر این آزمون سراسری فراهم کنند.

    «مصطفی رجبی» با تاکید بر ضرورت برقراری نظم، آرامش و امنیت برای برگزاری کنکور سراسریافزود: باید تمام امکانات رفاهی ممکن برای آسایش و آرامش شرکت کنندگان فراهم گردد تا این آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *