×

گازرسانی به روستاهای روانسر باید شتاب بیشتری بگیرد

  • کد نوشته: 18645
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۷
  • 433 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار روانسر گفت: توپوگرافی و شرایط جغرافیایی روستاهای این شهرستان سخت و کوهستانی نیست و تاخیر در اجرای پروژهای گازرسانی موجب نارضایتی شده لذا باید این روند شتاب بیشتری بگیرد.
    گازرسانی به روستاهای روانسر باید شتاب بیشتری بگیرد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات گازرسانی به روستاهای این شهرستان که با حضور مدیرعامل شرکت گار، مقامات محلی و دهیاران تعدادی از روستاهای روانسر برگزار شد، افزود: سردسیر بودن منطقه، جمعیت بالای این روستاها و کمبود سوخت مایع موضوع شتاب بخشیدن در گازرسانی را دوچندان می‌کند.

    وی بر تسریع در عملک گذاری گاز در ۹ روستای خوشه بیاشوش تاکید کرد و ادامه داد: انتخاب پیمانکار برای علمک گذاری گاز در روستاهای صادق آباد و بزگوره نیز از اولویت ها است.

    فرماندار روانسر اظهار داشت: پیمانکار گازرسانی به روستاهای محور نهرابی نیز مشخص شده اما انتظار می رود اجرای پروژه در بازه زمانی ۴۰۰ روزه به اتمام برسد.

    مصطفی زاده تاکید کرد: بخشداران و دهیاران شرایط را برای عملیات گازرسانی تسهیل کرده و معارضات را رفع تا در روند گازرسانی تسریع شود.

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه هم در این نشست گفت: عملیات گازرسانی به ۹ روستای ده لیلی، بنچله، مرادآباد، بناوچ، کانی خضران، زیرجوبی، بدرآباد، باباعزیز و برهان الدین و یک روستای بخش مرکزی شهرستان روانسر با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

    سیروس شهبازی با بیان اینکه  گاز به شبکه اصلی تزریق این روستاها و تاکنون ۳۸۴ علمک نصب شده است، افزود: مشکلی برای تامین و نصب  علمک‌های باقی مانده نداریم و با اتمام این طرح ۶۲۶ خانوار از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

    وی از تعیین و انتخاب پیمانکار روستاهای صادق آباد و بزگوره خبر داد و اظهار داشت: با انتخاب پیمانکار جدید، عملیات گازرسانی به ۴۳ روستای خوشه نهرابی بخش مرکزی روانسر که از مدت ها پیش به علت ناتوانی پیمانکار متوقف شده بود از اول آذر ماه از سر گرفته می‌شود.

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: در سنوات قبل به ۱۱ روستای خوشه نهرابی گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به ۴۳ روستای باقی مانده ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *