×

فرماندار ثلاث باباجانی:
گازرسانی به شهر مرزی ازگله باید شتاب بیشتری بگیرد

  • کد نوشته: 19915
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۳
  • 285 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به شهر مرزی ازگله با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است تاکید کرد: گازرسانی به این شهر به عنوان تنها شهر فاقد گاز استان کرمانشاه باید شتاب بیشتری بگیرد.
    گازرسانی به شهر مرزی ازگله باید شتاب بیشتری بگیرد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، یدالله شکری روز دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه گازسانی به شهرستان ثلاث باباجانی افزود: شهرستان ثلاث باباجانی در مقایسه با سایر شهرستانهای استان پایین ترین شاخص گازرسانی را دارد.

    وی  با بیان اینکه در حال حاضر  ۴۹ روستای ثلاث باباجانی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند تصریح کرد: ۴۷ روستای بخش مرکزی ، ۴۰ روستای بخش ازگله و ۱۵  روستای بخش زمکان فاقد گاز هستند.

    فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: گازرسانی به پروژهای صنعتی و تولیدی شهرستان از دیگر مطالبات این شهرستان است.

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت: بر اساس برنامه های زمانبندی در نظر داریم تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ شهر ازگله از نعمت گاز طبیعی برخوردار شود.

    سیروس شهبازی افزود: گازرسانی به ۲۵ روستای “خوشه قالیچه” با توجه به توپوگرافی منطقه اعتبار زیادی لازم دارد که برای تامین آن در حال رایزنی هستیم.

    وی گفت: پیمانکار گازرسانی به شهرک صنعتی ثلاث باباجانی انتخاب شده و از اوایل سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

    شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستاست که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *