×

۱۰ مصوبه دستاورد سفر فرماندار پاوه به روستای سریاس

  • کد نوشته: 22989
  • ۱۴۰۲-۰۳-۳۱
  • 200 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرماندار پاوه در سفر یک روزه به روستای سریاس ضمن بازدید میدانی در دیدار با دهیار روستا و سرپرست بخشداری باینگان در خصوص رفع مشکلات روستا دستوراتی صادر کرد.
    ۱۰ مصوبه دستاورد سفر فرماندار پاوه به روستای سریاس
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان؛ علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در راستای بررسی مشکلات روستای سریاس بخش باینگان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سرپرست بخشداری باینگان، معاون بنیاد مسکن استان، مدیر امور آب اورامانات و جمعی از مدیران ادارات شهرستان پاوه در این روستا حضور یافت.

    وی ضمن بازدید میدانی از وضعیت روستا، در نشستی با حضور جبار حسینی دهیار سریاس و محمد هادی زامیاد سرپرست بخشداری باینگان مهمترین مشکلات این روستا را تشریح و و طی ۱۰مصوبه خواستار حل آن شدند.

    فرماندار پاوه بنیاد مسکن را ملزم به میخ کوبی و پیاده سازی نقشه تفکیکی  قطعات و احداث معابر (عملیات خاکی ) در زمین‌های الحاق شده به روستا در سنوات قبل  کرد و افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به اصلاح هندسی و ساماندهی ورودی روستا و همچنین تامین روشنایی از پمپ بنزین تا ایست بازرسی سه راهی باینگان با همکاری اداره برق اقدام کند.

    وی آسفالت معابر روستا و پیگیری لازم به منظور حذف حریم تاسیساتی در محدوده طرح هادی روستا را از بنیاد مسکن خواستار شد و ادامه داد: اداره برق نسبت به تامین روشنایی معابر روستا  و مسیر زمین فوتبال تا اردوگاه و همچنین اصلاح و بهینه شبکه برق روستا اقدام کند.

    وی همچنین از آب منطقه‌ای خواست، برخورد با چاه‌های محفوره غیرمجاز را از طریق کارگروه‌ها و کمیسیون‌های ذیربط پیگیری کند و گفت: آب منطقه ای حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به صدور مجوز حفر چاه روستا اقدام کند.

    حیدری اشاره‌ای به مشکلات آب شرب روستا داشت و گفت: اداره آب و فاضلاب، روستا تدابیر لازم را به منظور کاهش هدر رفت آب(برخورد با انشعابات غیر مجاز، اصلاح و بهسازی شبکه و…) اعمال و همچنین نسبت به تامین لوله مورد نیاز برای اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب روستا پیگیری لازم را انجام دهد.

    وی در پایان، اضافه کرد: اداره ورزش وجوانان ضمن پیگیری احداث زمین چمن مصنوعی؛ نسبت به بهسازی، تسطیح و احداث زمین فوتبال به صورت خاکی اقدام کند.

    خبرنگار: لقمان رستمی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *