×

۱۳۶ میلیارد تومان برای عمران ثلاث‌باباجانی مصوب شده است

  • کد نوشته: 18172
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۰
  • 283 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۳۶ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی حوزه‌های مختلف این شهرستان مصوب شده است.
    ۱۳۶ میلیارد تومان برای عمران ثلاث‌باباجانی مصوب شده است
  • به گزارش آوای باینگان، «یدالله شکری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای تکمیل بیمارستان و تکمیل فاضلاب شهر تازه آباد هر کدام ۱۵ میلیارد تومان در نظرگرفته شده است.

    وی تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه شهرستان ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حوزه آب اختصاص یافته که ۲۴ میلیارد تومان از محل کمیته برنامه ریزی دوم، ۲۱ میلیارد تومان از محرومیت زدایی و ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.

    فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: از محل تفاهم نامه با نماینده مجلس شورای اسلامی نیز ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه های حوزه راهداری اختصاص یافته است.

    شکری اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی اول ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در کمیته برنامه ریزی دوم نیز ۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در میان دستگاه های اجرایی توزیع شده است.

    وی اضافه کرد: در این اعتبارات حوزه شهرداری ها، عمران روستایی، توسعه زیر ساخت های شهرک صنعتی تازه آباد و مجتمع دامپروری میرآباد، برق، حوزه کشاورزی و ورزش و جوانان نیز لحاظ شده است.

    شهرستان ثلاث باباجانی با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *