×

۱۶ درصد مردم پاوه دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند

  • کد نوشته: 19293
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۹
  • 218 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه ۹۲ درصد مردم این شهرستان نوبت اول و ۸۳ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: میزان واکسیناسیون کرونا در نوبت سوم ۱۶ درصد است و مراجعه برای تزریق نوبت سوم افزایشی و امیدوار کننده است.
    ۱۶ درصد مردم پاوه دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند
  • به گزارش آوای باینگان، جلیل بالایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از مراقبت و رصد جدی برای شناسایی مبتلایان به کرونا توسط شبکه بهداشت و درمان افزود: خبر مشاهده و قطعیت یک مورد کرونا «اومیکرون»  زنگ خطر ورود به پیک و موج جدید در شهرستان را به صدا درآورده است.

    وی ادامه داد: علیرغم اینکه ظرف ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد مثبت و یا بستری جدید نداشته‌ایم اما تایید یک مورد ابتلا به نمونه جدید کرونا، به دلیل قدرت انتشار و شیوع بالا می‌تواند در کوتاهترین زمان بیماران و مبتلایان را افزایش دهد.

    سرپرست فرمانداری پاوه تاکید کرد: شهروندانی که زمان واکسیناسیون نوبت دوم و یا سوم آنها فرا رسیده بلافاصله به مراکز تجمیعی مراجعه و با زدن واکسن، خسارت‌های احتمالی بستری و فوت را کاهش دهند.

    بالایی اظهار داشت: همچنان زدن ماسک بهترین و در دسترس ترین روش پیشگیری از ابتلا و انتقال ویروس است و با توجه به تامین واکسن و داروی کافی در شهرستان امیدواریم با همراهی مردم شاهد عبور کم خسارت در شرایط پیش رو باشیم.

    وی از خانواده‌ها خواست در حد امکان از شب نشینی و مهمانی‌های غیر ضرور و شرکت در هر تجمعی خودداری کنند.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *