×

۲ پروژه ورزشی آموزش و پرورش روانسر به بهره‌برداری رسید

  • کد نوشته: 23091
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۰
  • 337 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر آموزش و پرورش روانسر، از اجرای ۲ طرح ورزشی دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
    ۲ پروژه ورزشی آموزش و پرورش روانسر به بهره‌برداری رسید
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «کامران حسین‌زاده» روز دوشنبه در آیین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی در هنرستان امام خمینی (ره) شهرستان روانسر افزود: این زمین چمن مصنوعی با ابعاد ۱۸ در ۳۶ و با پنج میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

    وی اضافه کرد: اعتبار این طرح از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و با همیاری بنیاد خیریه پویانه علم و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان روانسر تامین شده است.

    مدیر آموزش و پرورش روانسر اظهار داشت: در راستای نوسازی فضاهای ورزشی این اداره، سالن ورزشی پوریای ولی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بهسازی شده و تعویض کف پوش آن نیز در مرحله مناقصه قرار دارد.

    حسین‌زاده ادامه داد: برای احداث سالن ورزشی دخترانه دبیرستان خدیجه کبری (ص) که تاکنون ۲۰ پیشرفت فیزیکی دارد حدود یک میلیارد ریال هزینه شده که با تخصیص اعتبارات دولتی و جذب خیرین. شتاب بیشتری می گیرد.

    وی همچنین از اختصاص اعتبارات جدید برای تکمیل استخر دانش آموزی این شهرستان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

    مدیر آموزش و پرورش روانسر اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها، سرانه فضای ورزشی دانش آموزی شهرستان از ۲۵ سانتیمتر به بیش از نیم متر مربع به ازای هر دانش آموز افزایش خواهد یافت.

    در سال تحصیلی جاری ۱۱هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در روانسر مشغول تحصیل هستند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *