×

۳۰۰ بسته حمایتی اداره اوقاف در اورامانات توزیع شد

  • کد نوشته: 14638
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۵
  • 616 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات گفت: در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا، ۳۰۰ بسته حمایتی میان خانواده‌های آسیب‌دیده این بیماری در سطح شهرستان‌های اورامانات توزیع شد.
    ۳۰۰ بسته حمایتی اداره اوقاف در اورامانات توزیع شد
  • به گزارش آوای باینگان ماموستا ملا هادی رمضانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، ارزش ریالی هر بسته را سه میلیون و ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته ها در مجموع ۹۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.


    وی ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه انجام شده و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.


    رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات هدف از این اقدام نیکو را اجرای نیت واقفین خیراندیش منطقه و در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه اعلام کرد.


    ماموستا رمضانی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا پایان طرح حدود هزار بسته به خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر که از قبل شناسایی شده اند اهدا شود.


    وی تصریح کرد: در آموزه های دین مبین اسلام به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد نیازمند جدّی تاکید شده و این طرح نیز در همین راستا در سطح شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر با مشارکت خیرین محلی ادامه خواهد داشت.


    منطقه اورامانات با حدود ۲۴۰ هزار نفر جمیعت شامل چهار شهرستان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی است.


    سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۲هزار و ۷۲۵ نفر رسید.


    کیانوش جهانپور روز چهارشنبه افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۷۸۳ نفر رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *