×

۳۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در روانسر به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد نوشته: 17593
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۲
  • 190 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرمانداری روانسر گفت: همزمان با هفته دولت، ۳۰ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
    ۳۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در روانسر به بهره‌برداری می‌رسد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس، سعدی مصطفی‌زاده امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: ۳۰ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، اقتصادی و کشاورزی در روانسر به بهره‌برداری می‌رسد و مردم شهرستان از خیر و برکت این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

    وی در ادامه اشاره‌ای به بحث کرونا در شهرستان داشت و گفت: متأسفانه طی چند روز گذشته شاهد افزایش آمار بستری‌ها در سطح شهرستان روانسر بودیم که اطلاع‌رسانی‌های لازم را در این خصوص داشته‌ایم تا از خود مردم برای مدیریت کرونا استفاده کنیم.

    فرماندار روانسر با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: جلسات ستاد کرونای شهرستان برگزار شده و تلاش ما این است در این وضعیت تمهیدات لازم را متناسب رنگ‌بندی شهرستان داشته باشیم.

    وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان روانسری از واکسیناسیون، گفت: تاکنون حدود ۳۸ درصد از جمعیت هدف شهرستان معادل ۱۵ هزار نفر علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

    مصطفی‌زاده تصریح کرد: کماکان مردم استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای ریشه‌کن کردن کرونا مدنظر داشته باشند.

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *