×

۵۵ مبتلا به کرونا در روانسر شناسایی شد

  • کد نوشته: 17544
  • ۱۴۰۰-۰۵-۳۰
  • 253 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: خطر کرونا در شهرستان جدی است به گونه ای که در تعطیلات سه روزه اخیر ۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شد.
    ۵۵ مبتلا به کرونا در روانسر شناسایی شد
  •  به گزارش آوای باینگان، دکتر «محی‌الدین امینی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد ۵۰ مورد بیمار مثبت سرپایی شناسایی و پنج بیمار مثبت نیز بستری هستند.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر هشت بیمار روانسری مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر ادامه داد: متاسفانه با وجود هشدارهای مداوم نظام سلامت، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان شده است.

    امینی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، تاکنون یک هزار و ۴۵۷ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که یک هزار و ۱۹۴ نفر به صورت سرپایی و ۲۶۳ نفر نیز پس از بستری شدن در مراکز درمانی مداوا شدند.

    وی اضافه کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۴۶۰ دُوز واکسن در روانسر برای گروه‌های هدف تزریق شده و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهر از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۹ آماده تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف است.

    وی گفت: استفاده از ماسک ، حضور نیافتن در مراکز شلوغ و پرتردد، برگزار نکردن مهمانی ها، دورهمی ها و تجمعات و خودداری از مسافرت ها ضروری است تا از این موج خطرناک به سلامت عبور کنیم.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر یادآور شد: شهرستان روانسر هم اکنون در وضعیت نارنجی از نظر کرونا قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *