×

فرماندار پاوه:
۶۵ نامزد شورا در پنج شهر این شهرستان باهم رقابت می کنند

  • کد نوشته: 16946
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۹
  • 151 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان پاوه گفت: آگهی اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای پاوه ، نودشه ، بانه وره، نوسود و باینگان منتشر شد و در مجموع ۶۵ نامزد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرها با هم رقابت می کنند.
    ۶۵ نامزد شورا در پنج شهر این شهرستان باهم رقابت می کنند
  • به گزارش آوای باینگان، پرویز ایده پور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در شهر پاوه به عنوان مرکز و پرجمعیت ترین شهر شهرستان ۲۶ نفر احراز صلاحیت شده اند که ۲۳ نفر از آنان مرد و سه نفر زن هستند.

    وی اظهار داشت: در شهر بانه وره نیز ۱۲ نفر در انتخابات ۲٨ خرداد با هم رقابت خواهند کرد.

    فرماندار پاوه اضافه کرد: در شهرهای نودشه ، نوسود و باینگان نیز هر کدام ۹ نفر تایید نهایی شده و با هم رقابت می کنند.

    ایده پور گفت: تعداد اعضای اصلی شوراهای اسلامی این شهرها ، پنج نفر است که رای دهندگان در روز اخذ رأی فـقط اسامی تعداد حداکثر پنج نفـر را می توانند در برگ رأی بنویسند .

    وی یادآور شد: برای اخد آرای مردم این شهرستان در سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۷۱ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

    فرماندار پاوه افزود: در شهر پاوه ۱۸ شعبه ثابت و یک شعبه سیار روستایی و در بخش مرکزی نیز ۱۳ شعبه ثابت روستایی و ۶ شعبه سیار روستایی در نظر گرفته شده است.

    ایده پور ادامه داد: برای برگزاری انتخابات در بخش نوسود ۱۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۶ شعبه ثابت شهری، یک شعبه سیار شهری، ۲ شعبه ثابت روستایی و ۶ شعبه آن سیار روستایی است.

    فرماندار پاوه اضافه کرد: در بخش باینگان نیز سه شعبه ثابت برای شهر باینگان، سه شعبه ثابت برای شهر بانه‌وره و ۱۲ شعبه ثابت و سیار روستایی پیش بینی شده است.

    انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می‌شود.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *