×

۷۰ درصد مردم شهرستان روانسر واکسن کرونا را تزریق کردند

  • کد نوشته: 18376
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۶
  • 243 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: با تزریق بیش از ۴۵ هزار دُز واکسن کرونا ۷۰ درصد مردم شهرستان روانسر نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.
    ۷۰ درصد مردم شهرستان روانسر واکسن کرونا را تزریق کردند
  • به گزارش آوای باینگان، «محی‌الدین امینی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت شهرستان هر ۲ نوبت واکسن را دریافت نموده‌اند، افزود: پوشش واکسیناسیون نوبت اول در روستاهای روانسر ۸۰ درصد است.

    وی تصریح کرد: با تلاش مراقبین سلامت در مراکز شهری و روستایی و چندین ماه فعالیت صبح و عصر پرسنل بهداشت و درمان در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شهید ویسی و مراجعه به درب منازل در روستاها درصد قابل قبول پوشش واکسیناسیون محقق شد و خوشبختانه پوشش واکسیناسیون در تمام رده های سنی ۱۲ سال و بالاتر رشد مناسبی داشته و این روند همچنان تداوم دارد.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر تاکید کرد: شهروندان جهت ایجاد ایمنی جمعی برای تزریق نوبت اول و دوم واکسن در کوتاه‌ترین زمان مراجعه نمایند تا به هدف مطلوب و مورد انتظار واکسیناسیون برسیم و از خطرات و عوارض بیماری کرونا در امان باشیم.

    امینی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در روانسر تاکنون یک هزار و ۸۸۴ نفر به این ویروس مبتلا شده اند که یک هزار و ۴۹۲ نفر به صورت سرپایی و ۳۹۲ نفر نیز پس از بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی، مداوا شده اند.

    وی اضافه کرد: از ابتدای آغاز این بیماری، تعداد ۶۶ نفر از مردم شهرستان روانسر به دلیل عوارض ناشی از این بیماری، متاسفانه جان خود را از دست دادند و فوت ۱۱ نفر مشکوک به این بیماری نیز ثبت شده است.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر با بیان اینکه هم اکنون ۹ بیمار روانسری مبتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری هستند، گفت: شهرستان روانسر از لحاظ رنگ بندی کرونایی، در وضعیت نارنجی قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *