×

اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های باینگان

  • کد نوشته: 14276
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۴
  • 296 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: بخشدار باینگان گفت: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای سه پروژه عمرانی در حوزه راه به این بخش اختصاص یافته است.
    اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های باینگان
  • محمدهادی زامیاد در گفت و گو با خبرنگار آوای باینگان ، افزود: ۵۵ میلیارد ریال از این اعتبار برای تعریض، بهسازی و آسفالت پنج کیلومتر از راه ارتباطی (روستای لشکرگاه) به (مله رمه رو) اختصاص یافته است.

    وی ادامه داد: از سوی فرماندار پاوه در کمیته برنامه ریزی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و از سوی وزارت راه نیز ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده و در قالب «طرح ابرار» اجرایی خواهد شد.

    بخشدار باینگان با بیان اینکه این محور راه ارتباطی باینگان به شهرستان جوانرود را بسیار سهل و آسان می کند، اظهار داشت: امسال عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و در حدود ۲ کیلومتر از کار تعریض و بهسازی این محور انجام شده است.

    زامیاد افزود: با مساعد شدن هوا ادامه کار از سرگرفته می شود و امیدواریم در سال آینده به بهره برداری برسد.

    وی اضافه کرد: ۱۰ میلیارد ریال نیز برای روکش آسفالت و خط کشی سه راهی پاوه – باینگان به باینگان اختصاص یافته که با مساعد شدن هوا نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

    بخشدار باینگان گفت: ۱۵ میلیارد ریال نیز برای نگهداری راه‌ها، برف روبی، ریزش برداری و تعمیر و تجهیز دستگاه های راهداری این بخش در نظر گرفته شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *