×

۸۵ طرح و پروژه در شهرستان روانسر افتتاح شد

  • کد نوشته: 16223
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۰
  • 335 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مراسم افتتاح این تعداد طرح که برای بهره برداری از آنها ۴۱۰ میلیارد ریال هزینه شده عصر یکشنبه به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد.
    ۸۵ طرح و پروژه در شهرستان روانسر افتتاح شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، فرماندار روانسر در مراسم افتتاح این طرح ها با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: از مجموع ۸۵ طرح افتتاحی، ۵۳ مورد آن مربوط به عمران روستایی است که برای آن بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

    سعدی مصطفی زاده که از فرمانداری روانسر سخن می گفت، ادامه داد: ۱۰ طرح از مجموع طرح های افتتاحی نیز مربوط به سیستم های آبیاری تحت فشار در سطح ۱۳۹ هکتار از اراضی شهرستان است که برای آنها حدود ۱۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال هزینه صورت گرفته است.

    وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از سه طرح پرواربندی بره ۵۰۰ راسی روستای تم تم،  ۳۰۰ راسی میش داشتی در روستای ده سرخ و ۱۲۳ راسی روستای خرم آباد علیا و بهره برداری از ۲ واحد سردخانه ۲ هزار تنی و ۵۰۰ تنی در شهرک صنعتی از دیگر پروژه های مهم افتتاحی در حوزه کشاورزی است.

    مصطفی زاده همچنین بهره برداری از طرح بتن آماده روستای سردم با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن و معدن سنگ لاشه روستای تپه رش با ظرفیت تولید ۸۵ هزار تن در سال را از دیگر پروژه های مهم افتتاحی برشمرد.

    فرماندار روانسر ادامه داد: به برکت ایام الله دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری از طرح شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر، بهره برداری از طرح ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی و آبرسانی به مجتمع صادق آباد با بهره مندی چهار روستای شهرستان با ۲۱۰ خانوار جمعیت خواهیم بود.

    وی تصریح کرد: بهره برداری از مرحله اول مجتمع تفریحی گردشگری روبروی شهرک صنعتی، بهره برداری از طرح واحد پذیرایی بین راهی روستای ده لیلی و بهره برداری از طرح اقامتگاه بوم گردی روستای قلعه زکریا نیز در بخش گردشگری انجام خواهد شد.

    مصطفی زاده در پایان با تقدیر از حمایت های دولت به شهرهای مختلف کشور از جمله روانسر، گفت: طی چهار سال اخیر و با کمک رییس جمهوری و هیات دولت ۱۴۵ میلیارد تومان در این شهرستان طرح و پروژه اجرا شده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *