×

اعضای شوراهای اسلامی توجه به قانون را سرلوحه امور خود قرار دهند

  • کد نوشته: 12895
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۱
  • 2539 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان پاوه توجه به قانون را مهمترین راهبرد همه دستگاهها و افراد جامعه به ویژه اعضای شوراهای اسلامی برای اعتلا و پیشرفت همه جانبه جامعه عنوان کرد.

    اعضای شوراهای اسلامی توجه به قانون را سرلوحه امور خود قرار دهند
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پاوه که با حضور اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان و بانه وره در سرسرای اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، افزود: انتظار دولت از اعضای شوراها توجه وعمل به قانون است.
    وی اظهار کرد: رأی مردم یک سرمایه بزرگ اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است که منتخبان مردم باید با توجه و عمل به قانون در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم این سرمایه را ارج نهاده و حفظ کنند.
    وی گفت: خدمت رسانی مطلوب و قانونمدار به مردم و جلب رضایت مندی آنان موجب می شود آرای نامزدهای انتخابات دور بعد بیشتر و حضور مشارکت مردم در انتخابات های بعدی گسترده تر باشد.
    ایده پور با تأکید بر تلاش مضاعف مدیران برای خدمت رسانی به مردم گفت: نظامی که برای اعتلای اسلام بهترین فرزندان خود را در صدها کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی کشورمان تقدیم حق می کند، مدیران بی تفاوت و ضعیف را نمی خواهد.
    فرماندار پاوه افزود: نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید در این برهه به مدیران با علم و دانش، به روز، همراه و متعهد نیاز دارد و هر مدیری که با این خصوصیات وفق نداشته باشد یا نتواند خود را وفق دهد، نمی تواند در شهرستان خدمت کند.
    وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر ارائه و انعکاس خدمات دولت برای مردم در این هفته تأکید کرد.

    در ادامه مراسم تحلیف شورای های اسلامی شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان و بانه وره انجام و در ادامه با برگزاری جلسه ترکیب رئیس و هیات رئیسه شوراهای اسلامی این شهرها برای یک دوره یکساله مشخص و معرفی شدند.

    ترکیب اعضای شورا به شرح ذیل می باشد:

     اعضای شورای شهر باینگان: آقایان:فریدون خسروی رئیس،سماوات انفرادی نایب رئیس،محمد رادبوی خزانه دار،  بهروز خسروی زاد و ولی رحمانی منشی اول و دوم انتخاب شدند.

    شورای شهر بانه وره: آقایان:علی اشرف عزیزی رئیس شورا، وفا فتح اللهی نائب رئیس، ناطق پیرویسی خزانه دار، محمد سلیم بیابانی و خانم فرزانه هدایتی زاده منشی اول و دوم انتخاب شدند.

    شورای شهر نوسود: آقایان:دانا آژند رئیس شورا، سعدون مرادی نایب رئیس شورا، فردین منفردی خزانه دار، پیام مولودی و مصلح لطیفی منشی اول و دوم انتخاب شدند.

    شورای شهر نودشه: آقایان:افشین رضائی به عنوان رئیس، بختیار رستمی نایب رئیس،صادق رمضانی خزانه دار، طاهر کرد بهمن و مهدی شبرنده به عنوان منشی برگزیده شدند.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *