×

اولین سانس از نمایش کمدی ((جایزه)) در باینگان برگزار شد / عکس

  • کد نوشته: 13012
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۹
  • 5295 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: به همت گروه هنری (( پلتوک )) اولین سانس از نمایش کمدی ((جایزه)) در مجتمع فرهنگی هنری شدای باینگان برگزار شد.

    اولین سانس از نمایش کمدی ((جایزه)) در باینگان برگزار شد / عکس
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان نمایش کمدی (( جایزه )) توسط گروه هنری (( پلتوک )) به کارگردانی و نویسندگی محمد رامیار هنرمند بومی و اهل روستای دودان و اجرای حرفه ای بازیگرانی توانمد از سطح شهرستان پاوه و بخش باینگان در محل سالن ارشاد اسلامی شهر باینگان روی صحنه رفت.
    در این تئاتر یک ساعته که روایتی ملموس بود از وضعیت اقتصادی بخش اعظمی از جامعه چند نفر بر سر تقسیم جایزه ی احتمالی قرعه کشی با هم به بگو مگو می پرداختند که بارها خنده های طولانی و تشویق حضار را بر انگیخت.
    انجام چنین برنامه های فرهنگی در شهر باینگان و روستاهای اطراف برنامه ای مفرح و متنوع می تواند باشد جهت رقم زدن ساعات و دقایقی عالی و شاد به همراه خانواده. طراحی صحنه، سناریو، نورپردازی و همه چیز به نسبت امکانات موجود بسیار عالی و قابل قبول بود.
    توانمدی پسران و دختران سطح منطقه در اجرای چنین نمایشی بسی جای خشنودی بود و نداشتن پرده ، ویدئو پروجکشن،سیستم صوتی،سیستم تهویه مناسب و…از معایب سالن زیبای باینگان که در لابه لای خنده های تماشاگران گم می شد.

    پایگاه خبری آوای باینگان ضمن تشکر ویژه از ((گروه هنری پلتوک)) به جهت اجرای چنین برنامه ای امیدوار است این اتفاق جرقه ای باشد برای تکمیل ساختمان نیمه کاره ارشاد اسلامی باینگان که پارسال قول تکمیل و تجهیز آن داده شد و اجرای جنگ های شادی و برنامه های هنری در این مکان.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *