×

گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور در پاوه برگزار شد

  • کد نوشته: 13411
  • ۱۳۹۶-۱۲-۰۱
  • 3701 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: به دعوت رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه، ۲۵۰ نفر از راهنمایان گردشگری کشور در پاوه حضور یافتند.

    گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور در پاوه برگزار شد
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان صبح امروز ۲۵۰ نفر از راهنمایان گردشگری کشور به دعوت رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه در حاشیه همایش یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور که در کرمانشاه از اول تا چهارم ماه جاری ( اسفند ) برگزار میشود وارد شهرستان هزار ماسوله ( پاوه) شدند و در هتل ارم پاوه با شکوه خاصی از آنان استقبال گردید .
    نکته قابل توجه این دیدار حضور پر رنگ سمن ها و انجمن های گردشگری و زیست محیطی بود که در تدارک برنامه نقش خود را به خوبی ایفا کرد .
    دکتر ولدبیگی فعال زیست محیطی و گردشگری در یک معرفی کامل و جامع به معرفی جاذبه های شهرستان از جمله طبیعت بکر منطقه پرداخت .
    حضور فعالین گردشگری شهر بانه وره به همراه کودکان مهد کودک این شهر هم چشمگیر بود و به مراسم جلوه خاصی بخشیده بود .

    فعالین گردشگری روستاهای خانقاه،شرکان و نسمه هم ستودنی بود .
    مدیریت محترم هتل ارم ، روابط عمومی فرمانداری پاوه مسئولان میراث استان و خبرگزاریها و سایتهای محلی هم در این همایش در جهت اطلاع رسانی به خوبی ایفای نقش کردند .
    از شهر باینگان هم اعضای تعاونی نیک اندیشان با حضوری پررنگ توانستند به معرفی جاذبه ها و توانمندیهای بخش باینگان بپردازند . پخش تیزرهای تبلیغاتی از طریق ویدیو پروژکشن، معرفی محصولات پاک باینگان، و پخش تراکتهای تورهای تخصصی و ارگانیک از جمله فعالیت جوانان نیک اندیش بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *