×

اولین بازارچه دانش آموزی کار و فناوری آموزش و پرورش منطقه باینگان برگزار شد / عکس

  • کد نوشته: 13567
  • ۱۳۹۷-۰۲-۲۱
  • 5263 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: این بازارچه با همت پژوهش سرای اندیشه و با زحمات و پیگیری های سرگروه درس کار و فناوری و دبیران این درس در محل پژوهش سرای اندیشه به مدت یک روز از صبح تا عصر دایر بود.

    اولین بازارچه دانش آموزی کار و فناوری آموزش و پرورش منطقه باینگان برگزار شد / عکس
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان در این بازارچه محصولات و ساخته های دست دانش آموزان در قالب ۱۲ غرفه شامل:گل و گیاه، مواد غذایی، زیورآلات، بافتنی، خلاقیت، کارهای چوبی ، صنایع دستی، فست فود، مس، نمد ، چرم، جعبه کادو و اوریگامی عرضه شد و در آن دانش آموزان مقطع متوسطه اول ، بازاریابی و فروش را تمرین کردند.
    بازارچه راس ساعت ۹ صبح چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت سال جاری با حضور معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان و دبیران و دانش آموزان مدارس افتتاح گردید.
    لطیفی مدیر پژوهش سرا و مدیر بازارچه اذعان داشت با توجه به اینکه بازارچه فوق اولین بازارچه دانش آموزی سطح منطقه بود اما با استقبال خوبی از سوی مدارس و شهروندان روبه رو شد. و مبلغ ۱۵ میلیون ریال از فروش محصولات عاید شد که تمام مبلغ به دانش آموزان صاحب کالا تعلق میگیرد.
    لطیفی در پایان مراتب تقدیر و تشکر خود را از از تمامی عوامل دست اندر کار بازارچه به ویژه سرگروه درس کاروفناوری سرکار خانم فروغ مکی و جناب آقای اکبر خالدی دبیر درس مربوطه، دبیران پژوهش سرا، مدیران متوسطه اول ، مدیر دبیرستان شبانه روزی نبی اکرم(ص)، معاونت های پشتیبانی و آموزشی اداره ، کارشناسان ، اولیا و دانش آموزان اعلام داشت.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “اولین بازارچه دانش آموزی کار و فناوری آموزش و پرورش منطقه باینگان برگزار شد / عکس”

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *