×

برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه یازده خرداد باینگان

  • کد نوشته: 13586
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۰
  • 6548 بازدید
  • ۲ دیدگاه
  • آوای باینگان: مراسم گرامیداشت حماسه یازده خرداد باینگان در این شهر برگزار شد.

    برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه یازده خرداد باینگان
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان در این مراسم که با حضور جمع کثیری از خانواده معزز شهدا و ایثارگران بخش باینگان، رزمندگان،مسئولان محترم سطح شهرستان و بخش باینگان و فرماندهان نظامی و انتظامی سطح منطقه برگزار گردید جناب سرهنگ سلطانقلی فرمانده محترم سپاه ناحیه پاوه و جناب آقای میرانی معاون محترم فرماندار شهرستان پاوه، حاج اردلان حاتمی بخشدار باینگان و جناب سرگرد موسوی نیک فرمانده حوزه مقاومت شهدای باینگان سخنرانان مراسم بودند.
    قاطبه ی مباحث مطروحه توسط سخنرانان حول عظمت شهید و ارزش خون آنان، شخصیت حضرت امام( ره )، اهمیت حماسه یازده خرداد و پاسداشت این واقعه بزرگ بود.
    عمده ترین مشکل این برنامه روتین شدن و کلیشه ای بودن آن است که سبب به فراموشی سپردن این واقعه عظیم تاریخیست که نارضایتی شدید خانواده محترم شهدای یازده خرداد و عموم رزمندگان آن دوران را در پی داشته است.

    پایگاه خبری آوای باینگان ضمن تقدیر از کلیه بانیان برگزاری این برنامه شکیل با عنایت به کافی نداستن چنین برنامه های مختصر و روتینی از خانواده معزز ایثارگران و عموم مردم شهید پرور باینگان درخواست دارد تا حصول نتیجه و مشاهده اقدامی عملی در راستای گرامیداشت واقعی این شهیدان تا ابد زنده( به دور از کلیشه و رفع تکلیف) و ساخت قدمگاه و یادمان شهدا و پذیرایی از کاروان های راهیان نور و یا حداقل آغاز به کار این پروژه در این مراسم شرکت ننموده و در همان منزل خودشان فاتحه ای نثار این گلگون کفنان بنمایند که به عمل کار برآید به سخندانی نیست.
    ان شاء الله مراسم بعدی گرامیداشت حماسه بزرگ یازده خرداد در محل یادمان شهدا واقع در کوه دکل و همزمان با به خاک سپاری پنج شهید گمنام تفحص شده نبرد حق علیه باطل به نیابت پنج شهید خرداد ۵۹ کوه دکل در این یادمان برگزار خواهد شد.
    در غیر اینصورت برگزاری چنین مراسمات روتینی اصلا در شان (( قمچه)) ایران و مردم شهید پرورش نخواهد بود.

    ضمنا از جانب مردم متدین و انقلابی باینگان از کلیه دست اندرکاران و مسئولان محلی ( در سطح بخش و شهرستان) درخواست داریم کلیه اقدامات انجام شده پیرامون این موضوع رو جهت تنویر افکار عمومی و انتشار با رعایت امانت در اختیار این پایگاه خبری قرار دهند.
    چرا که یادمان شهدای یازده خرداد کم ترین خون بهای پنج لاله ی واژگونمان است.

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه یازده خرداد باینگان”

    1. جوان گفت:

      کاملا با نظر شما موافقم.
      انصافا یک گردهمی ساده که حتی فرماندار و امام جمعه پاوه هم افتخار حضور نمی دهند در حد این روز عظیم نیست.

    2. بومی باینگان گفت:

      امروز جمعه اا خرداد حین خطبه های نماز جمعه به ماموستا ملا حامد یادآوری نمودم که قسمتی از خطبه های نماز جمعه را به این رخداد عظیم و حماسه باینگان اختصاص فرمایند. اما او هم بسیار سرسری از کنار قضیه رد شدن و به تفسیر کمکهای خیریه و راهنمایی جمع آوری اعانه برای گدایان بسی بیش پرداختن. تکدی گدایان ارجح بود بر خون چهار شهید مقدس. چیزی برای گفتن ندارم. یکپارچگی باینگان بد جور زخم ناسور و کاری خورده. حیف آن خون و حیف آن یگانگی…..

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *