×

بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فاضلاب در شهر جوانرود اجرا شده است/ عکس

  • کد نوشته: 13625
  • ۱۳۹۷-۰۴-۲۷
  • 1986 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر امور آبفای شهرستان جوانرود گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۵۰ مترلوله گذاری شبکه فاضلاب، در اقطار مختلف در سال جاری در سطح شهر جوانرود اجرا شده است.

    بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فاضلاب در شهر جوانرود اجرا شده است/ عکس
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، علی رحمانی طول و اقطار مختلف شبکه فاضلاب اجرا شده در سطح  شهر را شامل ۵۵۰ متر لوله گذاری خط انتقال سایز ۷۰۰ میلیمتر،  یک هزار و ۳۰۰ متر خط انتقال سایز ۴۰۰ میلیمتر و یک هزار و ۷۰۰ متر لوله گذاری با سایز ۲۰۰ میلیمتر پلی اتیلنی عنوان کرد.
    به گفته وی همچنین در این مدت ۷۴ باب منهول  فاضلاب از نوع پلی اتیلن به منظور  بهبود و بهره برداری بهتر در شهر جوانرود به شیوه مدرن اجرا گردیده است.
    رحمانی هدف از اجرای شبکه فاضلاب مدرن را، ارتقای سطح بهداشت و کیفی زندگی، کاهش هزینه بهره برداری، انتقال و جمع آوری فاضلاب و هدایت آن به سمت تصفیه خانه فاضلاب ضلع غربی شهر جوانرود اعلام کرد.
    مدیر آبفای جوانرود طول شبکه فاضلاب شهر جوانرود را ۹۲ کیلومتر عنوان کرد و گفت: تاکنون ۶۱ درصد شبکه فاضلاب شهر جوانرود به شکل مدرن اجرا و حدود ۸۰۰ هزار انشعاب نیز به شکل مدرن درسطح شهر نصب شده است.
    وی تأکید کرد: حدود ۳۹ درصد شبکه فرسوده و بافت قدیمی در سطح شهر باقی مانده است که با توجه به ضرورت و اهمیت جمع آوری فاضلاب در ارتقای سطح بهداشت و زیست محیطی و کاهش هزینه نگهداری و بهره برداری بهتر، در صورت تامین منابع مالی آبفای شهری مصمم است نسبت به اجرای آن اقدام نماید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *