×

راه اندازی چاه آب بله زین جوانرود با تلاش بی وقفه

  • کد نوشته: 12941
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۴
  • 2094 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: الکتروموتور شناور چاه بله زین تامین کننده آب شرب شهر جوانرود بعلت نقص فنی تعویض و مجددا تجهیز و راه اندازی شد.

    راه اندازی چاه آب بله زین جوانرود با تلاش بی وقفه
  • به گزارش آوای باینگان علی رحمانی مدیر امور آبفای جوانرود گفت: الکتروموتور شناور چاه بله زین بعلت اختلال و اشکال فنی در تاسیسات نیازمند به تعویض داشت.
    رحمانی گفت :ساعت ۱۳ بعداظهر مورخ روز ۲ شهریور ماه جادر این مشکل در تاسیسات آبرسانی شهر بوجود آمد و باعث شد در هر ثانیه بیش از ۷۰ لیتر شهر جوانرود با کاهش آب مواجه گردد .
    مدیر امور آب و فاضلاب اظهارداشت: ضمن اطلاع به مسئولین استان و فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان و ایجاد بستر لازم به منظور تسریع در تجهیز مجدد، خوشبختانه کلیه تجهیزات مورد نیاز ازجمله نیروی متخصص مورد و ماشین آلات مورد وسایر تجهیزات لازم در کوتاهترین بازه زمانی بموقع وارد کار عملیاتی شده که باتلاش بسیار زیاد و بدون هیچ وقفه ای در ساعت ۵ صبح روز بعد کار تعمیرات، مرمت و نصب تاسیسات جایگزین به پایان رسید .
    رحمانی افزود : این موضوع قبل از هرگونه تنش بی آبی در شهر جوانرود و نگرانی برای شهروندان در آبرسانی مدیریت گردید و شهر جوانرود جزء تعدادی معدودی از مشترکان از نقاط مرتفع از جمله شهرک فرهنگیان با افت فشار آب هیچ نقطه ای با قطعی مواجه نشد و به نوعی رضایت مندی کلی از شهروندان حاصل گردید.
    مدیر امور آب و فاضلاب جوانرود گفت : شهر جوانرود بعلت توپوگرافی خاص نیازمند توجه بیشتر شهروندان در نحوه مدیریت مصرف و جلوگیری از هرگونه مصارف غیر ضروری می باشد تا به نوعی سایر شهروندان در نقاط مرتفع با افت فشار و یا با قطع آب مواجه نشوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *