به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای باینگان، مرکز بهداشت باینگان، طی اطلاعیه ای از ساکنین بالای 25 سال این شهر جهت واکسینه شدن علیه بیماری کرونا دعوت به حضور در این مرکز بهداشتی را به عمل آورد.
در این اطلاعیه آمده است: از افراد متولدین ١٣٧۵ به قبل ( ٢۵ سال به بالا) دعوت میشود که جهت تزریق واکسن کرونا از امروز سه شنبه ١۴٠٠/۶/٢ به مرکز یا خانه های بهداشت مراجعه نمایند.
همچنین در این اطلاعیه تعداد واکسن تزریقی مرکز خدمات جامع سلامت باینگان از ابتدای شروع طرح تا تاریخ : ١۴٠٠/۶/١ به شرح زیر آمده است:
واکسن سینوفارم نوبت اول 1140 نفر ( 509 مرد و 631 زن)
واکسن سینوفارم نوبت دوم 430 نفر ( 195 مرد و 235 زن)
واکسن آسترازنکا نوبت اول 190 نفر ( 85 مرد و 105 زن)
واکسن آسترازنکا نوبت دوم 137 نفر ( 60 مرد و 77 زن)
۱۴