×

انتقاد بخشدار باینگان از تاخیر در انتصاب رییس آموزش و پرورش منطقه باینگان

  • کد نوشته: 13979
  • ۱۳۹۸-۰۷-۲۹
  • 1198 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: بخشدار باینگان از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش در عدم انتصاب رئیس یا سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه باینگان انتقاد کرد.
    انتقاد بخشدار باینگان از تاخیر در انتصاب رییس آموزش و پرورش منطقه باینگان
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان ، هفتمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان صبح روز یک شنبه مصادف با بیست و هشتمین روز از پاییز سال جاری به ریاست بخشدار باینگان تشکیل گردید.

    در ابتدای جلسه محمد شمسی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ضمن عرض خیر مقدم و بررسی وضعیت مصوبات جلسه ی قبل، دستور جلسه را تشریح نمود.

    رفع مشکل حیاط دبستان شهید مطهری بانه وره، تحویل موقت دبستان شهید خادمیان این شهر و برخی از امور جاری مهم ترین دستورات این نشست بود.

    در ادامه بخشدار باینگان با بیان اینکه اداره اموزش و پرورش باینگان از چهاردهم مهر ماه تا کنون فاقد رئیس و یا سرپرست است از عملکرد ضعیف اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در عدم انتصاب رئیس یا سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان انتقاد نمود.

    محمد هادی زامیاد، عدم حضور رئیس را سبب سرگردانی ارباب رجوع، تعویق برخی امور ضروری و کاهش هماهنگی بین بخشی دانست.

    وی افزود: در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید که اموزش و پرورش نیاز به مدیریت برای سازماندهی و برنامه ریزی برای مدارس است منطقه باینگان فاقد رئیس و حتی سرپرست است که این موضوع هیچ توجیهی ندارد.

    رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان، در ادامه ابراز امیدواری نمود تا ابتدای هفته آتی شاهد رفع مشکلات داخلی دبستان شهید خادمیان و رفع رجوع مشکلات آن باشیم.

    گفتنی است در ادامه حضار به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطروحه پرداخته و مصوبات جلسه جهت اجرا به ادارات و واحدهای مربوطه ارسال گردید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *