×

آرامش خوبی در شهرستان مرزی ثلاث‌ باباجانی حاکم است

  • کد نوشته: 17936
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۴
  • 283 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اعلام اینکه آرامش خوبی در شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی حاکم است، گفت : اما هر تحرکی که منجر به اخلال در امنیت و نظم اجتماعی شود با برخورد جدی همراه خواهد شد.
    آرامش خوبی در شهرستان مرزی ثلاث‌ باباجانی حاکم است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اعلام اینکه آرامش خوبی در شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی حاکم است، گفت : اما هر تحرکی که منجر به اخلال در امنیت و نظم اجتماعی شود با برخورد جدی همراه خواهد شد و اجازه نخواهیم داد برخی گروهک‌ها و معاندین امنیت را دچار مخاطره کنند.

    او با اشاره به مساله امنیت در این شهرستان گفت : خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده مشکل خاصی که تهدید کننده باشد، وجود ندارد و آرامش خوبی در شهرستان حاکم است.

    او با تشکر از خدمات دادگستری شهرستان و اعضای شورای تأمین، کار در این منطقه را خاص عنوان کرد و افزود: خدمت در این شرایط خاص و ویژه با عنایت به اینکه این منطقه جزو چهار منطقه ویژه امنیتی کشور است با حداقل امکانات، ایثار است و جای تقدیر ویژه دارد.

    توسلی زاده افزود: از جمله ضرورت‌های حوزه قضایی شهرستان ثلاث باباجانی، ارتقای دادگستری شهرستان و احیای دادسرا است که مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.

    او با اشاره به حادثه زلزله در استان کرمانشاه که منجر به تخریب تعدادی از ساختمان‌های برخی حوزه‌های قضائی از جمله این حوزه شد، گفت: خوشبختانه برخی از این ساختمان‌ها در مرحله بهره برداری است و برخی از آن‌ها تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید .

    منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *