×

آزادی ۱۱ نفر از زندانیان محکوم تعزیرات حکومتی پاوه

  • کد نوشته: 22451
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۹
  • 322 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه گفت: تا قبل از پایان سال 11 زندانی در شهرستان پاوه آزاد می‌شوند.
    آزادی ۱۱ نفر از زندانیان محکوم تعزیرات حکومتی پاوه
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، حامد ترکاشوند اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست کاهش جمعیت کیفری زندانیان و افزایش مبلغ حبس بدل از جزای نقدی تعدادی از زندانیان پاوه قبل از پایان سال آزاد می‌شوند.

     رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه گفت: در گذشته این مبلغ حبس بدل روزانه یک میلیون ریال تعیین شده بود که با مصوبه برگزار شده این مبلغ روزانه به دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال افزایش پیدا کرد .

    ترکاشوند گفت: با حساسیت و تاکید ویژه مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه مبنی بر اینکه تا پیش از پایان سال پرونده زندانیان بررسی شود و برای اینکه شهرستان پاوه هم به لحاظ پرونده‌های قاچاق، دارای زندانیان فراوانی است، با همکاری همکاران خود خارج از نوبت پرونده‌ها را بررسی کردیم که خوشبختانه ۱۱ نفر از زندانیان پاوه پیش از تحویل سال آزاد و نزد حانواده‌های خود باز می‌گردند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از دو هزار و ۳۰۰ پرونده تشکیل شد که بالغ بر یک هزار و ۹۷۴ پرونده مربوط به قاچاق بود که تمامی پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شد.

    رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه گفت: برای این پرونده‌ها بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال جزای نقدی هم وصول شده است.

    ترکاشوند عنوان کرد: بقیه پرونده‌ها هم مربوط به پرونده‌های صنفی یا کالا و خدمات است که با افزایش چشمگیر جریمه‌ها از ۱۰ تا ۵۰ برابر، این پرونده‌ها هم منتهی به صدور آرا و و وصول جرائم شد و دستور صدور پلمب چند واحد صنفی به‌دلیل گران‌فروشی صادر شد که در ایام نوروز اجرا می‌شوند./

    انتهای پیام

    خبرنگار: ذکریا رستمی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *