×

اتخاذ تمهیدات لازم برای حل مشکل آب شهر میرآباد شهرستان ثلاث باباجانی

  • کد نوشته: 17684
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۸
  • 216 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر تدوين برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای حل مشكل آب شرب شهر ميرآباد شهرستان ثلاث باباجانی تاكيد كرد.
    اتخاذ تمهیدات لازم برای حل مشکل آب شهر میرآباد شهرستان ثلاث باباجانی
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان؛ “منوچهر فخری” در جلسه بررسی برنامه های اجرایی برای حل مشکل آب شرب شهر میرآباد، اظهار داشت: مردمان شهرستان ثلاث باباجانی و دیگر مناطق اورامانات، مردمانی بزرگ، با اصالت و شریفی هستند لذا همه مسئولین اجرایی ذیربط وظیفه دارند نهایت اهتمام و تلاش خود را برای حل مشکل آب شرب این شهر و دیگر مناطق شهرستان ثلاث باباجانی بکار گیرند.

    وی بیان داشت: در سفر چند روز گذشته استاندار محترم کرمانشاه به شهرستان ثلاث باباجانی مشکل آب شرب میرآباد از سوی مسئولین ذیربط مطرح و مقرر شد که این موضوع با حضور مسئولین آبفای استان مورد بررسی قرار گیرد لذا این جلسه به منظور اجرایی شدن سفر مهندس بازوند به شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شده است.

    مقام عالی استان در حوزه عمرانی تصریح کرد: در اجرای برنامه های کوتاه باید تلاش شود که از طریق حفر چاه و آبرسانی سیار بوسیله تانکر و در بلندمدت نیز آب شهر میرآباد از طریق احداث تصفیه خانه و اجرای آبرسانی از طریق سدهای احداث شده حل گردد.

    وی یکی از دلایل مهم وجود کم آبی و قطعی آب در برخی شهرستان های استان را کم بارشی در سالجاری و زمستان سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: از همین امروز باید به دنبال مشکل قطعی آب برای تابستان سال آینده باشیم و یکی از موضوعات مهم ترویج الگوی مصرف و جلوگیری از مصرف بی رویه منابع آبی است.

    وی مشکل کم آبی در شهر میرآباد را مشکلی بسیار مهم عنوان کرد و گفت:  همه وظیفه داریم که مشکل این شهر را جدیت تمام مورد پیگیری قرار دهیم و برنامه های خود را برای حل مشکل آن هر چه سریعتر اجرایی نماییم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *