×

اختصاص بیش از ۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت فضاهای ورزشی به آموزش و پرورش شهرستان پاوه

  • کد نوشته: 20126
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۷
  • 208 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر آموزش و پرورش در اولین جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه با ریاست فرماندار جدید شهرستان از اختصاص بیش از بیست و سه میلیارد ریال اعتبار برای ساخت فضاهای ورزشی به آموزش و پرورش شهرستان پاوه خبر داد.
    اختصاص بیش از ۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت فضاهای ورزشی به آموزش و پرورش شهرستان پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، در روز چهارشنبه بیست و چهارمین روز از فروردین ماه، اولین جلسه ی شورای آموزش و پرورش به ریاست دکتر اردشیر رستمی ، فرماندار جدید پاوه برگزار شد.

    در این جلسه که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش برگزار شد، در ابتدا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان پاوه از زحمات فرمانداران و رؤسای سابق شورای آموزش و پرورش در حل مسائل مربوط به این دستگاه تشکر و قدر دانی کرد.

    سعدی فتاحی با اشاره به مسکوت ماندن تعدادی از مصوبات جلسات قبل خواستار تسریع در اجرای آن مصوبات شد .

    وی در ادامه با تشریح اقدامات انجام گرفته در آموزش و پرورش پاوه در سال گذشته فرماندار و رئیس جدید شورای آموزش و پرورش را در جریان امورات قرار داد.

    فتاحی از جمله ی اقدامات انجام گرفته در سال جدید را اسکان بیش از ۳۰۰۰ مسافر نوروزی توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش در نوروز ۱۴۰۱ و تخصیص اعتباری بالغ بر بیست و سه میلیارد ریال جهت ساخت فضاهای ورزشی جدید در شهرستان عنوان کرد.

    وی گفت: تاکنون حدود ۱۳ میلیارد ریال آن جذب و مابقی آن در طول سال ۱۴۰۱ برای تکمیل پروژه ها واریز خواهد شد.

    ایشان تکمیل پرونده و ارسال سی نفر از مربیان پیش دبستانی جهت جذب آنان در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ را نیز از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در شهرستان پاوه برشمرد.

    در ادامه فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان پاوه گفت: بنده سالها در آموزش و پرورش خدمت کرده ام و تا حد بسیار زیادی با مشکلات آموزش و پرورش آگاهم.

    ایشان با اشاره به در پیش بودن هفته ی بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه گفت : با توجه به مشکلات معیشتی  فرهنگیان نمی توان به معلمی به عنوان شغل نگریست و از نظر بنده وجه تشابه معلمی با کار انبیای الهی انجام کارهای بزرگ بدون دریافت مزد و پاداش دنیوی است و بنده افتخارم این است که با این دیدگاه امورات مربوط شهرستان را با کمک مردم فهیم و مسئولین دلسوز به  پیش ببرم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *