×

ارتقای سیستم های مخابراتی یکی از نیازهای توسعه جوانرود است

  • کد نوشته: 18213
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۳
  • 188 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود با بیان اینکه ارتقای سیستم های ارتباطی یکی راه های توسعه این شهرستان است ،گفت: برای دسترسی به توسعه در این شهرستان بیش از پیش به اینترنت و ارتباطات دیجیتال نیاز است.
    ارتقای سیستم های مخابراتی یکی از نیازهای توسعه جوانرود است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ رستگار یوسفی عصر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه مخابرات و ارتباطات و فناری اطلاعات که با حضور مدیر عامل مخابرات و معاون مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در فرمانداری جوانرود با اشاره به جمعیت دانش آموزی ۱۵هزار نفری این شهرستان افزود: توسعه زیرساخت های ارتباطات و مخابرات برای بهبود خدمات آموزشی مدارس و آموزشگاه های شهرستان در شرایط کرونایی نیازمند توجه ویژه مسئولانی استانی هستیم.

    وی همچنین ایجاد بازارچه مرزی ، گردشگرپذیری ، توسعه تجارت و ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات را از مزیت های مهم شهرستان جوانرود برای رونق اقتصادی و توسعه برشمرد و اظهار داشت: دسترسی به ارتباطات دیجیتال و اینترنت یکی از نیازهای ضروری جامعه ما است که بایستی با نگاه ویژه مسئولان در دستور کار قرار گیرد.

     مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه و معاون مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه نیز اظهار داشتند: عزم ما برای رفع مشکلات حوزه ارتباطی و مخابراتی  شهرستان جوانرود جزم است و تمام تلاش خود را در این راستا بکار خواهیم گرفت.

    دکتر امیری و مهندس نورنیا بیان داشتند: از طریق استان پیگیر مشکلات سیستم های ارتباطی و مخابراتی این شهرستان هستیم و هرآنچه که از عهده ما در استان برنیاید از طریق مرکز پیگیری خواهیم کرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *