×

استقرار اداره راه و شهرسازی خواسته مردم ثلاث باباجانی است

  • کد نوشته: 17968
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۷
  • 317 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: با توجه به وسعت و نیاز شهرستان، استقرار اداره راه و شهرسازی خواسته و مطالبه مردم این شهرستان است.
    استقرار اداره راه و شهرسازی خواسته مردم ثلاث باباجانی است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «یدالله شکری» روز شنبه در نشست با معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: امیدواریم با استقرار این اداره مردم ثلاث باباجانی خدمات بهتری در زمینه های راه و مسکن دریافت کنند و از ترددهای مردم این شهرستان به شهرستان همجوار و مرکز استان جلوگیری شود.

    وی تصریح کرد: با توجه به وجود مرز و بازارچه مرزی شیخ صله در ثلاث باباجانی، روزانه حدود ۲۵۰ کامیون از محورهای مواصلاتی این شهرستان تردد می کنند و این موجب خسارت به زیرساخت های شهری شده و ضرورت دارد کمربندی اصلی شهر تازه آباد احداث شود.

    فرماندار ثلاث باباجانی اظهار داشت: احداث تونل سیاه طاهر در حوزه استحفاظی این شهرستان یکی دیگر از اقدامات ارزنده ای است که در شهرستان در حال انجام است و انتظار می رود با تزریق اعتبار و تامین مالی ، این پروژه در آینده نزدیک به اتمام برسد و حدود ۴۰ نقطه حادثه خیز در این مسیر حذف شود.

    شکری بر تثبت ترانشه گردنه سیاه طاهر قبل از شروع بارندگی ها تاکید کرد و ادامه داد: تسریع در تهیه طرح تفصیلی شهر تازه آباد و برطرف شدن مسائل حقوقی اراضی شهر ازگله از دیگر مطالبه های مردم است.

    وی با بیان اینکه هنوز در بخش زیادی از ساختمان اداری شهرستان که بر اثر زلزله آبان ۹۶ تخریب شده اند بازسازی صورت نگرفته است، گفت: مردم شهرستان ثلاث باباجانی همواره وفادار به نظام و انقلاب بوده اند و در انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری نیز مشارکت بالایی داشتند و انتظار می رود مدیران همواره برای محرومیت زدایی و ارتقاء شاخص های توسعه اقدامات پر رنگ تری را داشته باشند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *