×

امام جمعه روانسر:
اصلاح یارانه‌ها با هدف تامین منافع همه مردم اجرا می‌شود

  • کد نوشته: 20346
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۴
  • 222 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه روانسر گفت: دولت سیزدهم با اقدامی شجاعانه در راستای مردمی سازی یارانه‌ها قدم‌هایی برداشته که این طرح با هدف تامین منافع همه مردم اجرا می‌شود.
    اصلاح یارانه‌ها با هدف تامین منافع همه مردم اجرا می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، ماموستا مُلا سید «محمد محمدی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: در سنوات قبل حمایت ها و یارانه های دولت به فقط افراد خاصی پرداخت می شد اما اکنون دولت سیزدهم در نظر دارد آن را در اختیار همه مردم قرار دهد.

    وی تصریح کرد: اجرای بهتر و موفقیت آمیز این طرح منوط به برنامه ریزی دقیق و هدفمند و آگاهی بخشی و تبیین این طرح مهم است.

    امام جمعه روانسر اظهار داشت: با پرداخت هزینه های معیشتی و فراهم شدن زیرساخت ها و اجرای کامل طرح، وضعیت گرانی کالاهای اساسی جبران می شود.

    ماموستا محمدی با بیان اینکه اجرای طرح اصلاح یارانه ها به نفع فقرا و نیازمندان است، ادامه داد: با این اقدام دولت، رانت و سو استفاده قاچاقچیان تمام می شود و یارانه به صورت عادلانه در بین همه مردم توزیع می گردد.

    وی اضافه کرد: دولت در نظر دارد مشکل یارانه کالاهای اساسی را حل کند اما نظارت ها ضعیف است و باید مسئولان شبانه روز برای رصد بازار تلاش کنند و گرانفروشان و محتکران را مجازات کنند.

    امام جمعه روانسر گفت: در این شرایط مردم نیز صبر داشته باشند و به اندازه نیاز خود اجناس و کالا خرید کنند تا از تشکیل صف در مقابل مغازه ها و ایجاد جو روانی جلوگیری شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *