×

امسال سه مدرسه روستایی در شهرستان روانسر ساخته می‌شود

  • کد نوشته: 20596
  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۹
  • 171 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: در راستای ایجاد عدالت آموزشی امسال ساخت سه مدرسه روستایی با ۹ کلاس درس و اعتبار ۳۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در این شهرستان آغاز می‌شود.
    امسال سه مدرسه روستایی در شهرستان روانسر ساخته می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، «کامران حسین‌زاده» روز شنبه در آیین کلنگ زنی مدرسه ۹ کلاسه در شهرک نیروی انتظامی محله حاشیه نشین گل سفید روانسر، افزود: اکنون مناقصه احداث ۲ مدرسه ۲ کلاسه دیگر در حال اجرا است.

    وی یادآور شد: در ۲ سال گذشته سه مدرسه سه کلاسه و هفت مدرسه ۲ کلاسه در روستاهای شهرستان روانسر احداث و به بهره برداری رسیده است.

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر در ادامه گفت: یک مدرسه ۹ کلاسه در شهرک نیروی انتظامی محله حاشیه نشین گل سفید روانسر نیز امسال ساخته می‌شود.

    حسین‌زاده افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۹۷۲ متر و با اعتبار اولیه ۸۰ میلیارد ساخته می شود که این اعتبار از محل اعتبارات محرومیت زدایی سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس به این شهرستان تخصیص یافته است.

    وی تصرح کرد: ۳/۵ دانگ زمین این مدرسه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر روانسر و ۲/۵ دانگ آن نیز توسط موقوفه حمیده خانم رشیده اردلان این شهرستان اهدا شده است.

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر ادامه داد: در حال حاضر ۸۶۵ دانش آموز در ۲ مدرسه ابتدایی و متوسطه اول در محله گل سفید در حال تحصیل هستند و بر اساس برآوردی که داشته ایم ۷۰۰ دانش آموز دیگر این محله در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله متوسطه اول پسرانه و متوسطه دوم دخترانه و پسرانه در مدارس داخل شهر تحصیل می کنند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *