×

امام جمعه پاوه:
امیدوارم مسئولان به وعده هایی که داده‌اند عمل کنند

  • کد نوشته: 20783
  • ۱۴۰۱-۰۴-۲۴
  • 174 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: استان کرمانشاه مقصد بیست و هشتمین سفر استانی جمعی از کابینه دولت سیزدهم بود و سخنان رییس جمهور در این سفر به نفع استان بود و ضرورت دارد مسئولان اجرایی برای تحقق دستورات آیت الله رییسی و مصوبات این سفر تلاش کنند.
    امیدوارم مسئولان به وعده هایی که داده‌اند عمل کنند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از دفتر امام جمعه پاوه، ماموستا قادری در خطبه های نمازجمعه پاوه گفت: استان کرمانشاه در تعیین استاندار آخرین استان و در سفر ریاست محترم جمهور هم بیست و هشتمین استان بود. دیروز جناب‌ آقای رئیس‌جمهور به کرمانشاه تشریف آورد؛ اگرچه ما برای شهر پاوه انتظار دیگری داشتیم.

    ایشان گفت: دیروز به جناب آیت‌الله علما و آقایان سردار عظیمی و سردار ریحانی عرض کردم در زمان انتخابات، بنده از مسئولان استان خواهش کردم به جناب آقای آیت‌الله رئیسی بفرمایند: به پاوه تشریف نیاورد چون باوجود کرونا احتمالاً نتوانیم استقبال شایسته‌ای از ایشان داشته باشیم اما شخصاً گفته بودند باید به پاوه بروم. انتظار داشتیم در این سفر هم حداقل نماینده‌ای می‌فرستاد که آگاه به درد ما بود،  هرچند جناب آقای قاضی‌زاده هاشمی شخصیتی محترم است ولی  انتظار ما محقق نشد.

    مسئولان پاوه مشکلات را به نماینده رئیس جمهور ارائه کرده بودند اما ایشان صادقانه گفته بود اطلاع از مسائل ندارد و نمیتواند وعده ای بدهد.

    دیروز در فرودگاه جناب آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهور را دیدم و به همین دیدار بسنده کردم و به پاوه برگشتم و برای جلسۀ نخبگان و شورای اداری هم شرکت نکردم و در منزل سخنان آقای رئیس‌جمهور را گوش دادم.

    به حقیقت سخنرانی ایشان خیلی خوب و به نفع اسلام و انقلاب و مردم کرمانشاه بود؛ اگر مسئولان حداقل ۵۰ ٪ به آن سخنان گوش دهند و عمل کنند خیلی خوب است و اگر گوش ندهند قبل از هر کس دولت ضرر می‌کند بعد ملت، لذا امیدوارم مسئولانی که در کرمانشاه کارشان اجرایی است، در حد توان دریغ نکنند.

    در پاوه هم از فرماندار محترم آقای دکتر رستمی و فرماندهی محترم سپاه آقای سرهنگ دوستی و سایر مسئولان تشکر می‌کنم که دیروز آنچه مشکلات شهرستان که لازم بوده به مهمان شهرستان رسانده اند اگرچه صادقانه اعلام کرده کاری از دستش برنمی‌آید معهذا ؛ ممنون آن‌ها هستم.

    امیدوارم مسئولان به وعده هایی که داده‌اند عمل کنند.؛ دیروز در آن دیدار کوتاه به آقای رئیس‌جمهور اعلام کردم دو خواست دارم اول اینکه به‌سلامت آمده‌اید به‌سلامت هم برگردید و دوم اینکه در مأموریت و وظیفه‌ای که مردم به شما داده‌اند موفق باشید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *