×

انجام هرگونه حفاری جدید در شهر روانسر ممنوع است

  • کد نوشته: 19913
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۳
  • 234 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: شهردار روانسر با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز انجام هرگونه حفاری در این شهر ممنوع است، گفت: تنها در شرایط اضطراری به دستگاه های حفار اجازه چنین اقدامی داده می شود.
    انجام هرگونه حفاری جدید در شهر روانسر ممنوع است
  • به گزارش آوای باینگان، فرهاد تاب زر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ساماندهی معابر و آماده سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد رفاه برای میهمانان و شهروندان را دلایل اصلی این ممنوعیت عنوان کرد.

    وی با اشاره به مدت یک ماهه اعمال این ممنوعیت اظهار کرد: از ۲۴ تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده دستگاه های حفار باید ضمن خودداری از انجام هر گونه حفاری جدید، نسبت به ترمیم و بازسازی نوارهای حفاری باقیمانده در سطح شهر اقدام کنند.

    شهردار روانسر افزود: حفاریها هزینه های مازاد به شهرداری تحمیل می کند اما صدور مجوز حفاری نیز گریزناپذیر است.

    تاب زر تصریح کرد: شهرداری تنها در ایام سفرهای نوروزی برای تدارک مقدمات سال نو و زیباسازی شهری اجازه حفاری نمی دهد و شرکت های حفار را ملزم به مرمت کانالها می نماید.

    شهردار روانسر یادآور شد: شهرداری در هنگام اجرای طرحهای عمرانی و آسفالت معابر از قبل به شرکتهای حفار اطلاع رسانی می کند تا در صورتی که نیاز به حفاری و توسعه شبکه خدماتی وجود دارد، پیش از اجرای عملیات عمرانی، کانالهای مربوطه را حفر و پس از اجرای تاسیسات محل را پوشانده و سپس شهرداری اقدام به آسفالت نماید.

    وی خاطرنشان کرد: عمده حفاریها در محدوده مرکزی شهر به منظور توسعه و ارتقای شبکه های خدماتی انجام می گیرد که نیاز به مرمت و روکش آسفالت در معابر شهری محسوس است و این مهم به عنوان اولویت عمران شهری ئر سال ۱۴۰۱ تعریف شده است.

    شهر روانسر با داشتن جاذبه های دیدنی و گردشگری و آب و هوای دلنشین در ایام مختلف سال پذیرای گردشگران است.
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *