×

بیمارستان قدس پاوه به دستگاه رادیولوژی پرتابل مجهز شد

  • کد نوشته: 19861
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۷
  • 295 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه از استقرار و بهره‌برداری از دستگاه رادیولوژی پرتابل (سیار) در بیمارستان قدس این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی دستگاه پرتابل رادیولوژی این بیمارستان ۳۰ میلیارد ریال است که ۲ میلیارد ریال آن را مردم و خیرین نیک اندیش شهرستان پاوه تامین کرده‌اند.
    بیمارستان قدس پاوه به دستگاه رادیولوژی پرتابل مجهز شد
  • به گزارش آوای باینگان، «فاروق سلیمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستگاه از سرمایه های با ارزش بخش بهداشت و درمان شهرستان پاوه است که پس از اخذ مجوزهای لازم از جمله انرژی اتمی وارد چرخه خدمت شد.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه با بیان اینکه دستگاه پرتابل رادیولوژی برای بخشهای icu ، ccu ، اتاق عمل و مریض هایی که انتقال و جابجایی آنها به سختی امکان پذیر است کاربرد ویژه ای دارد ادامه داد: این دستگاه به سامانه بیمارستان متصل شده و عکس دریافتی از بیماران نیز به راحتی در کارتابل پزشکان بیمارستان قابل روئت خواهد بود.

    وی اظهار داشت: امیدواریم که با بکارگیری این دستگاه در بیمارستان و راه اندازی آن گامی مهم در بهبود خدمات درمانی و تسهیل فرایند تصویربرداری به ویژه برای بیماران بدحال و اورژانسی در بخش های مختلف برداشته شود.

    اسفند سال گذشته نیز دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان قدس پاوه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال  نصب و راه‌اندازی شد.

    ساختمان جدید بیمارستان قدس شهرستان پاوه در سال ۹۸ با ظرفیت ۱۰۶ تخت و با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *