×

فرماندار روانسر:
تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن ضروری است

  • کد نوشته: 20879
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۷
  • 196 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان روانسر گفت: با توجه به موقعیت ویژه روانسر و مهاجر پذیر بودن این شهرستان ، تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی برای تعادل در بازار مسکن ضروری است.
    تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن ضروری است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، «سعدی مصطفی‌زاده» روز پنجشنبه در نشست شورای مسکن شهرستان روانسر که با حضور جمعی از مدیران استانی برگزار شد، افزود: پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرک مهاجرین این شهرستان با پیشرفت ۴۱ درصدی در حال اجرا  است که باید شتاب بیشتری بگیرد.

    وی با تاکید بر تسهیل در صدور اسناد و پروانه‌های ساختمانی طرح ۹ واحدی این شهرستان ادامه داد: سند زمین در نظر گرفته شده برای پروژه ۳۴۰ واحد جهاد کشاورزی صادر شده اما موانع اجرایی پروژه از جمله نقشه ها و نحوه ساخت هنوز نهایی نشده و باید تعیین تکلیف شود.

    فرماندار روانسر اظهار داشت: چندین تعاونی مسکن از شهرهای همجوار در حریم شهر روانسر زمین هایی خریداری کرده اند که با الحاق به محدوده شهر ، می توان روند ساخت و ساز در این شهرستان را رونق ببخشد.

    نماینده ویژه استاندار در شورای مسکن نیز گفت: در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن باید نظارت ها در خصوص اجرای آئین نامه ها و مقررات ملی ساخت و ساز و ملاحظات فنی جدی تر و بیشتر شود.

    «طهماسب نجفی» تاکید کرد: زمین های متعلق به ادارات شهرستان در محدوده و حریم شهر روانسر شناسایی و تعیین تکلیف شوند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *