×

تشدید نظارتها برای بهبود کیفیت آب شرب پاوه/ نباید دولت در ابتدای راه با حاشیه روبرو شود

  • کد نوشته: 18611
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۵
  • 284 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر تشدید نظارتها برای بهبود کیفیت آب شرب در شهرها و روستاهای پاوه تاکید کرد.
    تشدید نظارتها برای بهبود کیفیت آب شرب پاوه/ نباید دولت در ابتدای راه با حاشیه روبرو شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ حسین خوش‌اقبال در جلسه ای که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری تشکیل شد، با اشاره به کاهش آستانه تحمل جامعه بر اثر تحریم‌ها، بیماری کرونا و خشکسالی گفت: در شرایطی که جبهه معاند و بدخواهان، مشغول تبلیغات منفی برای ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی به نظام اسلامی هستند، مدیران باید تلاش مضاعفی برای حل مشکلات مردم داشته باشند. 

    وی با تاکید بر اینکه نباید دولت جدید را در ابتدای راه با حاشیه روبرو کرد افزود: اگر تصمیمات ما متناسب با شرایط جامعه نباشد ممکن است به مسائلی فراتر از استان منجر شود و باید تصمیمات مانع و پیشگیرنده از اتفاقات و تجمعات باشد.

    حسین خوش‌اقبال ضمن تاکید بر استمرار آبرسانی سیار در شهرها و روستاهای پاوه،از امور آب و آبفا خواست که در اجرای پروژه های تامین آب شهرستان پاوه با اولویت دو پروژه حفاظت فیزیکی چشمه هانی کوان و طرح جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای دشه تسریع نمایند.

    در این جلسه جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه نیز با اشاره به ۴ طغیان آلودگی در روستاهای شهرستان به دلایل خشکسالی ، جنس خاک و قدرت نفوذپذیری آن ، وجود عوامل آلاینده بالادستی و ضعف تجهیزات و امکانات دستگاه های شهرستانی خواهان تشدید نظارتها و تسریع در اجرا پروژ ه های تامین آب شهرستان شد.

    منبع: استانداری کرمانشاه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *