×

فرماندار جوانرود
تمهیدات لازم برای حضور مسافران در جوانرود پیش بینی شده است

  • کد نوشته: 19930
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۵
  • 223 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود گفت: تمهیدات لازم در کمیته های ۱۰ گانه خدمات سفر برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان جوانرود انجام شده است.
    تمهیدات لازم برای حضور مسافران در جوانرود پیش بینی شده است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ رستگار یوسفی عصر سه شنبه در دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان جوانرود با اشاره به گردشگر پذیر بودن این شهرستان افزود: با توجه به اینکه محدودیت های کرونایی برداشته شده ، امسال شاهد حضور زیادی از مسافران و گردشگران به شهرستان جوانرود هستیم از این رو باید همه دستگاه ها آمادگی لازم را برای خدمات نوروزی داشته باشند.

    یوسفی خاطرنشان کرد: اکنون نظارت مستمر بر بازار و اماکن اقامتی و بین راهی ، ساماندهی ترافیک تامین روشنایی در بوستان ها و معابر زیباسازی شهر در ابعاد مختلف، تامین امنیت عمومی مسافران، رسیدگی‌ به وضعیت بوستان ها ، لکه گیری آسفالت معابر عمومی و فراهم سازی اماکن گردشگری در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار دارد.

    وی یادآورشد: ادارات دولتی شیفت خدمت رسانی خود را در نوروز فعال کرده و دستگاه های خدمات رسان نیز در ایام نوروز فعال خواهند بود. 

    مدیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان جوانرود نیز گفت: امسال شاهد سیل بسیار زیاد مسافران به این شهرستان خواهیم بود .

    سیروس بهرامی افزود:  ظرفیت های گردشگری  شهرستان جوانرود بالا است و جای جای آن می تواند بستر حضور گردشگران و مسافران نوروزی باشد.

    وی اظهار داشت : با توجه به حضور مسافران  از سراسر کشور به این شهرستان بایستی از تمام ظرفیت ها برای استقبال از آنان استفاده کنیم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *