به گزارش آوای باینگان، در پی دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز گراز وحشی در زیستگاههای شهرستان پاوه، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، طی عملیاتی شبانه موفق به شناسایی و توقیف دو اکیپ شکارچی غیرمجاز شدند.
علی صدیقی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه در این خصوص گفت: در این عملیات، چهار نفر متخلف دستگیر و از آنان لاشه دو رأس گراز وحشی، سه قبضه اسلحه مجاز، ۲۸ عدد فشنگ گلولهزنی و ۲۴ عدد فشنگ ساچمهزنی کشف و ضبط شد.
وی افزود: برای متخلفان پرونده تخلف زیستمحیطی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان و نیروهای انتظامی، از مردم خواست هرگونه تخلف زیستمحیطی را از طریق تلفن گویا 1540 اطلاع رسانی نمایند.
۱۰